همه کاربران به این صورت هستند. سئولب یک آموزشگاه نیست، در واقع یک آزمایشگاه سئو هست که علاوه بر آموزش به علاقهمندان حوزه دیجیتال مارکتینگ، سعی داره تا به پرورش نیروهای متخصص در سطوح آموزشی مقدماتی (سئو مقدماتی)، حرفهای (سئو حرفه ای) و آزمایشگاهی سئو (دوره سئولب) بپردازه و علاقهمندان این حوزه رو با چالشها و روشهای موجود در فضای رقابتی بازاریابی آنلاین آشنا و تاثیرش رو بر کسب و کارهای دیجیتال بررسی کنه. سئولب با دوره های آموزشی در سطوح مختلف کمک میکنه تا اگر در حال راه اندازی یک کسب و کار آنلاین هستید، اگر مدیر حوزه بازاریابی دیجیتال هستید و یا اگر علاقهمندید که یک سئومستر (مدیر سئو) تو برندهای مطرح و معتبر ایران بشید، به میزان مورد نیاز از سئو بدونید و موفقیت شغلی رو تو این مسیر تجربه کنید. شما با توجه به جایگاه و رتبهای که در نتایج گوگل پیدا میکنید، میتونید ترافیک وبسایتتون رو به روش ارگانیک افزایش بدید و با کسب جایگاه های بالاتر به فرآیند برندسازی دیجیتال نام تجاری کسب و کار آنلاین خودتون کمک کنید. در واقع این الگوریتم تاثیر مستقیمی در نتایج رتبه بندی ندارد و صرفا عباراتی را که کاربر جستجو کرده بررسی می کند و بر اساس خواسته های کاربر سعی می کند بهترین نتیجه را نمایش دهد.

در نهایت نام تجاری قابل اعتماد باعث می شود تاثیر آن را در نتایج جستجو بصورت قابل ملاحظه ای ببینید. یکی از روش های تبلیغاتی در سراسر دنیا در فضای مجازی سئو یا بهینه سازی موتور جستجو است. بهینهسازی سایت برای موتورهای جستجو یا سئو یکی از روشهای کمهزینه و به صرفه در حوزه تبلیغات آنلاینه. یک سری سایت هایی هستند که کلمات کلیدی پرکاربرد را برای سایت خود و صفحات آن استفاده می کنند تا جستجو ها را از آن خود کنند. همهی ما تجربهی سرچ کردن و سردرآوردن از سایتهای اسپم و بدون ربط را داشتهایم، همانوقتها بود که غول چراغ جادوی گوگل متوجه شد کاربرها همیشه با کلمات کلیدی مشخص خواستهشان را نمیگویند، همان وقتها که گوگل وقتی با یک جمله مواجه میشد دست و پایش را گم میکرد و حتی حروف اضافه را به عنوان کلمات کلیدی به حساب میآورد و تا به خودمان میآمدیم، میدیدیم داریم وسط یک متن بیربط دست و پا میزنیم و هر چند ثانیه هم پیامهای تبلیغاتی مثل مشتهای جانانه به سر و صورتمان میخورد و بعد از سرچ کردن با بدنی کوفته و کتک خورده از پای سیستم بلند میشدیم و به این نتیجه میرسیدیم که گوگل، زبان ما را نمیفهمد و چراغ جادویش از کار افتاده است.

برای آشنایی با همه موتورهای جستجو مقاله بسیار کلیدی 14 موتور جستجو به غیر از گوگل را مطالعه کنید. همانطور که میدانیم گوگل برای سایتی که تعداد لینک ورودی به آن از سایتهای دیگر بیشتر باشد امتیاز بالاتری قائل شده و آن را در رتبههای بالاتر جستجو قرار میدهد. همینطور میتوانید کاربرد های هر کدام از معیارها و اهمیت آن ها را بدانید. الگوریتم رنک برین مثل یک انسان رفتار میکند و از تجربیات گذشته برای رشد استفاده میکند و میتوان گفت از آن دست انسانهاییست که خیلی به رفتار و قضاوت سایر انسانها اهمیت میدهد و مدام در حال آنالیز رفتارهای کاربران است تا خودش را بر اساس آن تغییر دهد. شاید جذابترین الگوریتم گوگل، الگوریتم رنک برین (Rank Brain) باشد. اگر میخواهید سایت شما جزء پیشنهادهای اول گوگل به کاربرها باشد خوب است این مطلب را تا انتها بخوانید تا با شناخت ویژگیهای شخصیتی الگوریتمها به شناخت غول گوگل، نزدیکتر شوید.

در واقع این الگوریتم به شما اجازه میدهد تا با خیال راحت صندلیتان را مقابل صندلی آقای گوگل بگذارید و با هم گفت و گو کنید. این مدت زمان، از موقعی محاسبه می شود که کاربران سایت شما را در سرپ کلیک کنند تا زمانی که دوباره به سرپ برگردند. پس در هر صفحه فقط یک یا دو تبلیغ قرار بدهید، جوری که برای مخاطب آلودگی دیداری ایجاد نکند. گوگل به صورت مستمر و مدام در حال به روز رسانی پارامترها و معیارهای خود برای اعتبارسنجی سایت هاست اما در ادامه به شما مهم ترین پارامترهای سئو داخلی در سال 2021 را معرفی خواهیم کرد. به عبارت دیگر، سئو عبارت است از ایجاد تغییراتی در طراحی و محتوای وب سایت به منظور افزایش جذابیت آن برای موتورهای جستجو. Pay-Per-Click به مفهوم پرداخت مبلغی به موتور جستجو (در اکثر موارد گوگل), پس از کلیک کاربر بر روی تبلیغ است. به اکانت کنسول جستجوی گوگل وارد شده و در منوی Crawl بر روی robots.txt tester کلیک کنید. ۲- یک مدیر دیجیتال مارکتینگ برای بررسی عملکرد و تعیین شاخصهای موفقیت در جذب ترافیک ارگانیک باید با سئو آشنایی داشته باشه.