[ad_1]

ایالات متحده هنوز به میزان بالایی از واکسیناسیون برای دستیابی به “مصونیت گله” نرسیده است زیرا تقاضا برای واکسن کاهش می یابد. از آنجا که تعیین قرار ملاقات از ماه ها قبل دشوار بود ، اکنون واکسن ها به طور گسترده در دسترس هستند و مردم به راحتی آن را دریافت نمی کنند.

این یک مشکل بازاریابی است: دولت فدرال در نفوذ به اطلاعات مهم جمعیتی که می تواند ما را به خط نهایی برساند ، ناکام است. آمریکا به یک رئیس بازاریابی واکسن با یک استراتژی بازاریابی هوشمند نیاز دارد ، در غیر این صورت بیماری همه گیر هرگز پایان نخواهد یافت. در حقیقت ، ممکن است با ادامه باز شدن و پایان دادن به ماسک ها ، وضعیت بدتر شود.

[time-brightcove not-tgx=”true”]

ما تقریباً به هر آمریکایی قادر به فروش تلفن های هوشمند ، نوشابه و اتومبیل با قیمت های بالا هستیم. اما ما تلاش می کنیم عکس های نجات دهنده زندگی را به همان افراد رایگان ارائه دهیم. این یک شکست بازاریابی است که باید اصلاح شود.

بیشتر بخوانید: چرا مردان از واکسیناسیون علیه COVID-19 عقب هستند

بازاریابان مشتریان را به نوآوران ، پذیرندگان اولیه ، اکثریت اولیه ، اکثریت دیررس و عقب مانده تقسیم می کنند. در آمریکا ، درصد کسانی که قبلاً واکسینه شده اند ، “زودگذران” است ، به علاوه برخی دیگر که به شدت در معرض ویروس هستند و به جای اینکه بخواهند ، به آن نیاز دارند. “فرزندان متأخر” به هیچ وجه نشانه ای از فرزندخواندگی ندارند. در تاریخ 2 ژوئن ، 1.1 میلیون دوز واکسن تجویز کردیم ، در حالی که در 13 آوریل 3.38 میلیون دوز دریافت کرد.

دولت فدرال نزدیک به 2 میلیارد دلار برای تولید واکسن هزینه می کند. این رقم بیشتر از بودجه مضاعف بازاریابی کوکاکولا در ایالات متحده است. اما کوکاکولا بیش از یک قرن است که در حال ساخت یک برند است. واکسن های COVID-19 جدید هستند و نیاز به بازاریابی بیشتر و بهتری دارند.

هیچ PLO ، مدیر خلاق یا مدیر اجرایی یک آژانس تبلیغاتی سابق برای تبلیغ کارزار تولید واکسن تعیین نشده است. در عوض ، آنتونی فاوتی در خبرها ظاهر شد ، کامالا هریس پیگرد قضایی را در جوامع سیاه پوستان به عهده داشت و دولت حتی مدیر م Instسسه ملی بهداشت ، فرانسیس کالینز را برای مشارکت در پایگاه سفید ، محافظه کار و مسیحی مستقر کرد.

اگر معاون رئیس جمهور به ما بگوید همه آیفون ها را نخریم و واکسن ها تفاوتی ندارند. مردم آمریکا “نخبگان” را دوست ندارند و در زمانی که دانشمندان و سیاستمداران در کنار هم قرار می گیرند ، مقامات بهداشت عمومی مانند فاوسی از همان بی اعتمادی سیاستمداران رنج می برند: فقط 43٪ از آمریکایی ها می گویند اگر دکتر فاوسی واکسن بزنند یا مراکز کنترل بیماری به آنها می گویند.

دولت باید از یک مدیر تبلیغات جوان به نام آلن پوتاش بیاموزد ، که در سال 1961 ، هنگامی که کوک پپسی 6 را بر روی 1 فروخت ، به پپسی توصیه کرد “دیگر صحبت درباره محصول را شروع نکرده و صحبت درباره مصرف کننده را شروع کند”. کمپینی که وی ساخته بود مربوط به حباب و سلیقه نبود. در عوض ، او به خواسته های جوانان فردگرا پرداخت که در دهه 1960 جوشان هویت خود را شکل دادند.

کمپین نسل پپسی متولد شد. پپسی نه تنها سهم بازار کک را به دست آورد ، بلکه قواعد بازی را نیز تغییر داد. مارک ها فروش ویژگی های بهتر به مشتریان خود را متوقف کردند ، آنها شروع به فروش نسخه های بهتر خود به مشتریان خود کردند.

بیشتر بخوانید: مایکل لوئیس افرادی را پیدا کرد که باید در طول همه گیری همه مسئولیت پذیر باشند

و این مسئله نهفته است. آمریکایی ها نمی خواهند در مورد عکسها به آنها سخنرانی داده شود ، آنها می خواهند از زندگی خود الهام بگیرند. مردم بر اساس دلیل و منطق تصمیم گیری نمی کنند (سطح اثر واکسن ، دفعات عوارض جانبی ، تأیید اضطراری FDA). آنها از طریق لنزهای بهم ریخته احساسات ، عواطف و تعصبات روده ای تصمیم می گیرند.

احساسات کجاست؟ قصه گویی کجاست؟ تحریک وطن پرستی کجاست؟ پیشرانه واکسن فرصتی برای آمریکا است تا گوشته خود را به عنوان “رهبر جهان آزاد” انتخاب کرده و آن را برای واکسن اعمال کند. شلیک باید برای آزادی باشد ، برای تقویت آمریکا ، برای پیروزی بر دشمن – نه برای انجام آنچه هریس یا فوکی به شما گفته اند.

پپسی موفق شد نسلی را متقاعد کند که آزادی را می توان در یک نوشیدنی ناسالم یافت. و اما واکسن ، که در واقع آزادی شخصی و ملی را می دهد ، نمی تواند به صورت رایگان داده شود؟ مطمئناً می توانیم با بودجه و مغز آمریکا بهتر عمل کنیم.

نه اینکه هیچ ایده ای در سرتاسر آمریکا وجود ندارد – فقط دولت فدرال. دولت های ایالتی از قرعه کشی های واکسن استفاده می کنند ، به مردم پول می دهند تا واکسینه شوند و مشوق هایی برای مصرف کنندگان ایجاد می کنند. اما این در سطح ملی اتفاق نمی افتد – و این باید یک تلاش ملی باشد. در عین حال ، ما باید فرزندان اولیه را تبریک و تأیید کنیم تا احساس نکنند که با تشویق به فرزندخواندگان بعدی ، به “رفتار بد” پاداش می دهیم.

دولت پیشنهاد داده است که این واکسن خود به فروش برسد. وقت آن نیست که دوره را تنظیم کنیم.

[ad_2]

منبع: electoronic-news.ir