[ad_1]

حتی یک بشقاب پرنده متعصب و ناظر مشاهده شده ایالات متحده نیز در اواخر مارس 2020 متوجه می شود که اشتباهی جدی رخ داده است. چرا ناگهان هواپیماهای کمتری برای جلوگیری از هواپیما وجود دارد؟ چه اتفاقی برای همه ماشین ها افتاده است؟ چرا شب اینقدر تاریک است؟

همه گیری COVID-19 تقریباً بر روی هر متر از فرهنگ و صنعت تأثیر گذاشته است ، به جز ، احتمالاً ، آب و هوا. نمودارهای زیر تأثیر چند وجهی آن را نشان می دهد ، که در پس زمینه موارد گزارش شده COVID-19 در ایالات متحده نشان داده شده است ، و متناسب با دامنه مقادیر موجود در هر نمودار است.

بیایید با سفر شروع کنیم ، اگرچه هنوز کاملا به حالت عادی برنگشته است ، اما به وضوح در آنجا قرار دارد:
[time-brightcove not-tgx=”true”]

متأسفانه ویروس کرونا ویروس جدید همچنین بر اشتغال – و ماهیت نحوه کار ما هنگام مشغله – تأثیر گذاشته است که مشابه داده های حمل و نقل است:

این ویرانی در سرگرمی نیز احساس می شود ، زیرا سینماها با ظرفیت محدود بسته و بازگشایی می شوند. در همین حال ، خمیازه ای از اشتهای آمریکایی برای پخش سرگرمی در خانه وجود دارد. بازده نقدی جستجوهای Google برای Netflix را مقایسه کنید ، یکی از چندین سرویس جریانی با افزایش سیری ناپذیر تقاضا. (روندهای جستجوی Google به عنوان درصدی از مقدار حداکثر برای یک دوره زمانی مشخص گزارش شده است ، که در این حالت هفته 22 مارس 2020 بود)

ما می توانیم ادامه دهیم. جستجوی Google برای “سالن بدن سازی” یا “رزرو” منعکس کننده شرایط ملی همه گیر است و طیف گسترده ای از سایر شاخص های اقتصادی از الگوی مشابه اشتغال پیروی می کنند. اما همانطور که به وضوح مشاهده می شود ، شاخص هایی که در آغاز همه گیری ضربه جدی دیدند اکنون در مسیر بهبود هستند ، اگرچه برخی سریعتر از سایرین هستند. اینکه این کار ادامه خواهد یافت به این بستگی دارد که آیا کاهش موارد و مرگ و میرها ادامه خواهد داشت ، زیرا این تجارت به سرعت در برابر جمعیت تابستانی باز می شود. در همین حال ، علاقه به Netflix همچنان زیاد است.

[ad_2]

منبع: electoronic-news.ir