پیستون در برابر توشه کاملی که به وسیله روغن ذیل فشار اعمال می شود، قرار گرفته و آن را به شافت انتقال می دهد. در واقع همین جا نظیر عمده خودروها نمی باشد که سرعت بر حسب کیلومتر بر ساعت سنجیده شود! همین نیرو از طرز شاتون به میللنگ منتقل شده و به وسیله آن به نیروی چرخشی تبدیل میشود. در این موقعیت در کورس تراکم فشار گاز در حالا چگالی به پله داخلی نیرو اعمال کرده و سبب می شود که رینگ اساسی نیروی بیشتری به جداره سیلندر چسبیده و عمل آب بندی را خوب تر انجام می دهد. این پیستون ها ضریب حجمی بالاتری را فراهم می آورند و در نتیجه، موتورهای مجهز به پیستون کله قندی بازدهی بیشتری دارند. حیاتی فعالیت «پورت و پولیش کردن» می توان این برجستگی ها را صیقل بخشید تا اصلی ارتقا قطر پورت های ورودی و خروجی سرسیلندر هوای بیشتری به گوشه و کنار احتراق وارد و دود حاصل نیز پرسرعت تر تخلیه گردد. در استیج یک اتومبیل را اساسی هزینهی کمتری تقویت و عملکرد می‌کنیم بخش اعظم از قطعات فابریک کارخانه به کارگیری کنیم تا قطعات افترمارکت. چراغ های جلو و کاپوت تغییر‌و تحول خاصی نکرده اند، اما تمام زه ها و قطعات فایبرگلاس ۲۰۶ استاندارد به صورت یک رنگ با بدنه درآمده اند. اکثر این قطعات نیز به وسیله مالک کنونی بر بر روی خودرو سوار شده اند و به گفته ایشان کلیه اورجینال هستند و هیچ قطعه تقلبی در این اتومبیل نمی توان پیدا کرد. سنگینی و بلندی فراوان درِ خودرو، در لحظه نخست، اعتنا ما را جلب کرد. بر مطابق آمار جمعا تا کنون بیش از سه میلیون دستگاه پژو 405 در سراسر عالم ساخت شده هست که ولی دارای اعتنا به ادامه تولید در کشور‌ایران این آمار همچنان رو به ارتقاء است. میلیون تومان میرسین که در نهایت توان خودرو شما به110 تا 115 اسب میرسه.در حالی که شما میتونین سر سیلندرتون رو کلیدی سرسیلندر موتور MI16 عوض کنین.یا کلا موتورتون رو اهمیت ام ای 16 عوض کنین که در موقعیت استاندارد حدود 170 اسب اقتدار داره و این موتور متعلق به کمپانیه پژو و از سال 90 به سپس روی 405 کارگزاشتن شده. این موتور فابریک 405 هستش و فارغ از هیچگونه تغییری رو اتاق 405 قابل کارگزاشتن است . گذاشتن مقاومت در مسیر فشنگی حرفه پژو 405 , پارس , سمند , پیستون تقویتی tu5 تفاوت موتور mi16 و gti6 آردی و برخی اتومبیل … به طور مختصر این دسته تفسیر می دهیم که داخل محیط احتراق موتور و پورت های محل ورود و خروجیِ سرسیلندر برجستگی های کوچکی را می قدرت دید که سبب تولید مقاومت در برابر ورود مخلوط سوخت و هوا و خروج گازهای حاصل از احتراق می گردند. پیستون پژو ۴۰۵ در موتور بایستی پایین تنش های شدید حرارتی کار کند و مقاومت بالایی داشته باشد. چنانچه بخواهیم از موتور شروع نماییم می بایست به پورت و پولیش سرسیلندرها اشاره کنیم. استفاده از عنوان سایر مورد ها به معنای بیاهمیت بودن این نکته ها نمی باشد بلکه درصورتیکه قرار باشد در خصوص همین نکته ها توضیحات تام ارائه شود می بایست بیش از سه مقاله مفصل جداگانه را به همین مورد ها اساسی اختصاص داد. پیستون پژو ۴۰۵ باید به اندازه ای محکم باشد که بتواند این تنش ها را تحمل نماید. در نقطه نهایی می بایست سیستم اگزوز Super SP و سیستم صوتی «هارمن کاردون» را به عنوان آخرین تغییرات ایجادشده در همین خودرو بر شماریم. همین نوع موتور TU5، پیستون های متمایز مهم TU5های استاندارد دارد. رینگ ها از گونه ۱۷٫۰ اینچی چلنجر هستند و خلاف اکثری از نوع های موجود در بازار کاملاً اورجینال به حساب می آیند. رینگ پیستون از وارد شدن روغن موتور به محیط احتراق دوری می کند؛ درصورتیکه این قطعه نباشد، روغن موتور به گوشه و کنار احتراق وارد می شود و در نهایت موتور ماشین به روغن سوزی می افتد. یکی از از مواردی که در گزینه پیستون و رینگ های آن باید مد لحاظ قرار گیرد دهانه رینگ ها می باشد. وظیفه این میله توزیع فشاری هست که در روزگار پیچیدن ماشین بر بر روی یکی از از امداد ها وارد می گردد. به جهت باز‌نگری تغییرات داخلی وارد کابین خودرو می شویم. او‌لین تفاوتی که دارای نشستن باطن کابین احساس می شود، صندلی های ریس فابریک RC میباشند که بوسیله صاحب کارگزاشتن شده اند. پژو ۲۰۶ به تنگ بودن فضای عقب کابین شهرت دارد، اما همین ۲۰۶ کوپه قطعاً تنگ ترین ۲۰۶ دنیاست! در واقع، مغایر خیال بسیاری از افراد، یک ۲۰۶ کوپه لزوماً نباید RC باشد! درهنگام عملکرد، اثر آببندی اتصال مورب صد رد صد از پیستون رینگ ها اساسی یک اتصال مستقیم خوبتر است. اگر شما هر جور سوالی در رابطه اصلی چه جایی و روش استعمال از پیستون موتور tu5 دارید، می توانید اهمیت ما در برگه وب تماس بگیرید.

ایندکسر