بهتر است طراحی و چینش دکوراسیون اداری اتاق مدیریت از سایر فضا های سازمان زیبا تر و شیک تر باشد و حساسیت بیشتری را نسبت به دکوراسیون این اتاق به خرج دهیم. دکوراسیون داخلی نیز در واقع حرفه ای است که در آن زیبایی شناسی بیشترین اهمیت را دارد و افراد متخصص فعال در این حوزه لزوما نیازی به داشتن مدارک تحصیلی و گذران دروس مرتبط با طراحی داخلی ندارند. علاوهبر روشهایی که باعث ایجاد امنیت در نحوه چینش فروشگاه میشود؛ روشهای دیگری نیز برای برقراری امنیت در گالری میشود. یکی از آن ها دکوراسیون داخلی معمولی و چیدمان نامطلوب دارد و دیگری از دکوراسیونی فوق العاده با چیدمان صحیح برخوردار است. در تکنیک تفکیک فضا هر بخش از فروشگاه با دکوراسیونی متفاوت نسبت به سایر بخش ها نمایش داده می شود. نکات یاد شده فقط تعداد انگشت شماری از راه های افزایش ورود مشتری به موبایل فروشی شما خواهد بود. شاید شما هم جزء افرادی باشید که می خواهید یک فروشگاه عرضه ی پلاستیک راه اندازی کنید.

خرده فروشان مدت زمان طولانی است دور هم جمع شده اند و چیزی که می دانیم این است که روش های مختلفی در رابطه با طراحی خرده فروشی و راه اندازی چیدمان فروشگاه وجود دارد. طراحی داخلی فروشگاه جواهرات طلا فروشی Nuun واقع در شهر پاریس، فرانسه توسط آتلیه معماری Atelier Brunoir طراحی و اجرا شده است. این مغازه با نام XTRA به سبک فروشگاه-در-فروشگاه در میدان مارینای سنگاپور واقع شده و ساختاری حجیم با ترکیب چوب و پارچه معرفی می کند که توسط معماری به نام Pan Yicheng از شرکت طراحی داخلی Produce ساخته و تکمیل شده. طراحی داخلی طلا فروشی لوکس مورد توجه تمامی صاحبان مغازه طلافروشی واقع می شود. چراغ های آویز سفارشی در اطراف پیشخوان صندوق فضا را مورد توجه قرار داده، همچنین نور مناسب برای تکمیل خرید تامین می کند. استفاده از چراغ های آویز لوکس و تجملاتی نیز برای جلوه دادن به فضا مناسب است. بخش کلکسیون OL تشکیل شده از زمین طوسی تیره، دیوارهایی با رنگ هنری بتنی و چراغ هایی که روی ریل های قاب مانند نصب شده که فضا را مختصر و کوتاه سخت کرده اند. شومینه و روکش چوبی نازک هم طرح محیط را ملایم تر کرده. موج رنگ ها و خطوط تا خورده به این محیط رنگارنگ خصوصیات پرقدرتی می دهد که وجودیت لباس های این بخش را منعکس می کند.

مسئول پروژه نورپردازی گفته : “نظرات و استقبال مشتری ها از این محیط عالی بوده”. محصولات مورد نیاز برای نورپردازی در مدت زمان کوتاهی تهیه شده که در موفقیت پروژه طراحی معماری داخلی فروشگاه بسیار موثر بوده. پس بهتر است در انتخاب وسایل و قرار گیری آنها به این مورد توجه زیادی داشته باشید و از شلوغی زیاد و قرار دادن وسایل مجلل پرهیز کنید. مسلما یکی از راه هایی که برای جلب توجه مشتری ها به شما کمک می کند، این است که رنگ های شاد به کار ببرید. این چشمگیرترین ویژگی مغازه پرو فروشگاه است. فضایی به وسعت 20 متر طول و 7 متر عرض را اشغال کرده و سطحی از تخته 3لا مثل پارچه کششی آن را پوشانده، ویژگی های متقارنی دارد که از ابعاد لوگوی Herman Miller گرفته شده. ادغام ویژگی های رسمی، ساختاری و مصالح. طراح سعی کرده در طراحی معماری داخلی فروشگاه چهار سبک مختلف از لباس های زنانه را ادغام کند. در پاسخ به این سوال می توان به اولین اصل و نکته و شاید یکی از مهمترین اصل که طراحی داخلی مغازه است، اشاره کرد. در این قسمت که تمرکز فردی بسیاری به چشم می خورد، با تا کردن چوب لباسی ها قبل و بعد از استفاده، آن ها را به ساختاری تبدیل کرده اند که می توان از هر 2 طرف آن لباس آویزان کرد.

امیدواریم هر فردی که وارد چنین فروشگاه هایی می شود چیزی بخرد، یا حداقل وارد دنیای مربوطه شود. سرانجام به جهان آینده رسید که به زیبایی فردی توجه بیشتری دارد. با توجه به این امر که کالای ارزشمندی در این بخش از فضای مغازه طلا فروشی قرار داده می شود از این رو بایستی بسیار جذاب و دلپسند باشد تا در یک نگاه نظر و توجه افراد را به خود جلب کند. و نورهایی که قرار است چشمهای ما به آنها نگاه کنند سازندهی تصویر نهاییای هستند که ما قرار است به دکوراسیون داخلی مغازه کافی نت آن نگاه کنیم. این برند از تخته 3لای قالبی استفاده کرده که نورپردازی و مبلمان مجلل را به همراه داشته اما مطالعه راحتی و ارگونومیک برای صندلی های کار باعث ایجاد مصالح ارتجاعی بافتی شده که از پشت کش می آید تا انحنایی 2 برابر و سطحی بدون چهارچوب ایجاد کند که در تمام حالت های نشستن کاربرد دارد. این نور در قسمت محصولات پوستی هم استفاده شده که در انتهای فروشگاه قرار دارد، تکراری که کل طرح را منظم نگه می دارد.

ایندکسر