[ad_1]

آ نسخه ای از این مقاله در خبرنامه “این فقط شما نیستید” این هفته منتشر شد. در اینجا مشترک شوید بنابراین فقط شما نیستید هر یکشنبه به صندوق پستی شما تحویل داده می شود. و نظرات خود را به Susanna@Time.com ارسال کنید

خب سلام! خیلی خوشحالم که اینجا هستی این هفته: نامه ای به والدین نوجوانان ، که بسیاری از آنها با مشکل روبرو هستند ، مجموعه ای از توصیه های تخصصی در مورد بیماری های همه گیر والدین ، ​​به علاوه برخی شواهد از مهربانی انسان.

والدین عزیز: فقط شما نیستید ، این شرکت است.

در چند ماه گذشته ، ایمیل های زیادی از والدین نوجوانان دریافت کرده ام – هم خوانندگان این خبرنامه و هم دوستان. و در حالی که جزئیات متفاوت است ، من می توانم احساس سوزن سوزن شدن ترس در هر یک از کودکان را توصیف کنم که به نظر می رسد به آرامی در حال فروپاشی یا بحران است. این نامه ای به همه شماست:

تو تنها نیستی. شما تنها کسی نیستید که احساس گم شدن می کنید یا انگار شما بدترین والدی هستید که می شناسید. بنابراین بسیاری از ما در حال حاضر جایی که شما هستید بوده ایم ، به ویژه در یک سال غیرقابل تصور و پراسترس که هر آنچه که برای نوجوانی دشوار است را بسیار سخت تر کرده است.

من ساعت 2 یا 3 بامداد از خواب بیدار شدم و دیدم که دارم روز را تحلیل می کنم و به این فکر می کنم که چگونه دقیقاً در زمان اشتباه به کودکی که می خواستم با او تماس بگیرم حرف اشتباه را گفته ام. به نحوی دری را بسته بودم که امیدوارم باز شود ، یا چیزی را از دست داده بودم که اگر در آن بهتر بودم می دیدم. بار دیگر اندوه و دوری را در چشمان فرزندم دیدم که قلبم را به هم زد.

احساس بیش از نگرانی است. نوعی اضطراب زیرزمینی است که با خلق و خوی کودک و تلاش های شما برای تعادل جریان دارد و جریان می یابد. بنابراین اغلب ما نمی دانیم که واقعاً با این موجودات پرورشی ما چه می گذرد. این مثل این است که بخواهید با استفاده از ستاره هایی که مدام حرکت می کنند و تغییر شکل می دهند ، جهت گیری کنید. و چه کسی می داند که چقدر از این اضطراب مربوط به شرایط عجیب این دوران است و چقدر برای خانواده ، فرزندان ، تصمیمات شما ارگانیک است.

به سادگی هیچ سابقه ای برای سو استفاده وجود ندارد ، هیچ راهنمایی برای آموزش نوجوانان در وسط بیماری همه گیر هر 100 سال ، همراه با یک فاجعه اقتصادی وجود ندارد. و بنابراین ما سعی می کنیم بر روی موارد معمول مانند درخواست ورود به دانشگاه یا زمان نمایش تمرکز کنیم.

حدس می زنم ده ها سال بعد ممکن است فکر کنیم که این همه چیز دیوانه کننده ای است که به عده ای نرمال چسبیده است.

بر اساس آخرین مطالعه انجمن روانشناسی آمریکا ، استرس در آمریکا 2020 ، از افزایش اضطراب و استرس گرفته تا تنهایی در حال رشد ، نوجوانان و جوانان به شدت تحت تأثیر بیماری همه گیر Covid-19 قرار دارند. این یک مرحله بسیار آسیب پذیر از زندگی است به هر حال نسلی که با جلسات آموزشی و نگرانی های گسترده درباره تأثیرات طولانی مدت تغییرات آب و هوایی بزرگ شده اند. بنابراین جای تعجب نیست که افراد زیادی با افسردگی اساسی دست و پنجه نرم می کنند ، خود تخریب می شوند یا انگیزه مدرسه را از دست می دهند.

ای کاش لیستی از اصلاحات سریع برای اضافه کردن در اینجا داشتم: هر روز با کودک خود مراقبه کنید! آنها را در کلاس ورزش در فضای باز ثبت نام کنید! تماشای Binge دختران گیلمور! اما مسلماً هیچ دستورالعملی برای رفع همه چیز وجود ندارد

هنوز هم چیزهایی وجود دارد که می توانید انجام دهید: در وهله اول خود را ببخشید. یک نفسی بگیر. سخت است ، اما شما هر روز از اول شروع می کنید. و خوب است به یاد داشته باشید که برای بسیاری از نوجوانان ، داشتن یک بزرگسال غیر از شما برای گفتگو ، شخصی که به او اعتماد دارد (و برای او پیام می فرستد) ، می تواند تفاوت بزرگی ایجاد کند.

و یک مراسم کوچک وجود دارد که می تواند به شما کمک کند خطوط ارتباطی را در خانه خود و همچنین خانه من باز نگه دارید. می توانید از هر یک از اعضای خانواده بخواهید که دو چیز خوب در مورد روزشان بگویند و شاید یک چیز بد. این مانند تمرین قدرشناسی است ، اما همچنین فرصتی برای گفتگو است.

اگر همه چیزهایی که می گیرید یک لیست است و مکالمه ندارید ، شما هنوز در مورد فرزند خود چیزی می آموزید و آنها در مورد شما یاد می گیرند. و اگر ساندویچ پنیر کبابی اتفاق خوبی بود که اتفاق افتاد ، دانستن آن بیش از یک تسلی خاطر نیست.

مال شما ، سوزانا

💌 PS من از بچه هایم و بعضی از دوستان دانشگاهی آنها پرسیدم که چه توصیه ای به والدین خود می کنند و آنچه را که باید برای گفتن در اینجا آورده ام.

آنها گفتند: “در این بین با ما صحبت کنید” ، نه فقط وقتی نگران هستید و می خواهید بدانید که حال ما خوب است یا می خواهیم کاری انجام دهیم. به نمایش ها و فیلم هایی که می بینیم یا کتابهایی که به خانه می آوریم علاقه مند شوید. از ما بخواهید که توضیح دهیم چرا این چیزها را دوست داریم.

“از خود دفاع نکنید و آنچه را که ما درباره آنچه در زندگی ما می گذرد می گوییم به عنوان تأمل در مورد شخص شما قبول کنید. شما نمی توانید بپذیرید که مشکلات ما شکست شماست. این همیشه در مورد شما نیست.

“شما ممکن است دلیلی بخواهید که چرا ما یک کار مخرب انجام می دهیم ، اما احتمالاً نمی توانیم هیچ دلیلی برای شما بیاوریم. درعوض ، بر احساساتی که پشت کار ما است تمرکز کنید. احساس خود را تأیید می کنیم. سعی نکنید همه دلایلی را که چرا باید احساس بهتری داشته باشیم به ما بگویید. “


کیت مقابله با این هفته برخی منابع تخصصی ، سمینارها و آموزش هایی را برای والدین نوجوانان و کودکان خردسال ارائه می دهد. و اگر فکر می کنید مشکلات فرزندتان حاد است ، به روده خود اعتماد کنید و با شماره های اورژانس ذکر شده تماس بگیرید ، به دنبال پشتیبانی باشید.

اگر تازه وارد هستید فقط شما نیستید ، برای دریافت دوز هفتگی رایگان به صندوق پستی خود در اینجا مشترک شوید.

کپی کپی (ویرایش خانواده)

راهنمای منابع COVID-19 برای والدین و سرپرستان: منابع چندرسانه ای عالی برای حمایت از سلامت روان نوجوانان ، مدیریت مراحل درخواست کالج در طی همه گیری و موارد دیگر از بنیاد Jed.

چگونه به یک دوست کمک کنیم: مشاوره برای نوجوانان (و والدین) از اتحادیه ملی بهداشت روان (NAMI).

نحوه ارائه کمک های اولیه روانشناختی: به نظر من این یک فیلم کوتاه بسیار مفید بسیار مفید توسط علی ماتو ، روانشناس بالینی ، در مورد نحوه ایجاد ثبات در شرایط بحرانی است. به علاوه ، می توانید عکس های سریع از مشکلات بهداشت روانی ویروس کرونا را در اینجا پیدا کنید: نمایش روان با علی ماتو. شامل نکاتی درباره اضطراب COVID و پیامی برای سالمندان.

آیا فرزند من نیاز به کمک دارد؟ دستورالعمل ارزیابی وضعیت شما و کمک گرفتن از موسسه ذهن کودکان.

مبانی خانواده: برنامه 6 جلسه ای برای والدین و مراقبان نوجوانان و جوانان که علائم بهداشت روان را از NAMI تجربه می کنند.

دوره های ایجاد شده توسط درمانگر برای والدین: فیلم هایی برای کمک به کودکان مبتلا به افسردگی ، اضطراب ، عزت نفس و کنار آمدن با غم و اندوه. به علاوه بخش “از یک درمانگر بپرسید” حاوی فیلم هایی از درمانگران که به س questionsالات دشوار مخاطبان پاسخ می دهند مانند: “فرزند من خودکشی می کند. چه کمکی می توانم بکنم؟ “با متن می توانید بارگیری کنید.

خط متن بحران: در هر زمان و از هرجای ایالات متحده HOME را به شماره 741741 ارسال کنید. یک مشاور بحران زنده آموزش دیده به شما کمک می کند از یک لحظه گرم به یک لحظه خنک بروید.

بچه ها خوب نیستند: پوشش زمان برای شیوع همه گیر افسردگی و اضطراب نوجوانان.

به Wintering مراجعه کنید ، یک مراقبه شگفت انگیز برای یافتن هدف در این قسمت فراموش شده سال توسط کاترین می.

“کاترین می”.

شواهد خوبي انسان

در اینجا یادآوری هفتگی شما وجود دارد که ایجاد جامعه ای از سخاوت همه ما را بالا می برد.

وقتی هماهنگ کننده داوطلب همه گیر عشق به تریسی فینک نزدیک شد ، تریسی گفت: “البته!” ، یک مربی رهبری بوستون برای پرسیدن اینکه آیا او هنوز هم علاقه مند به همسان شدن با فرد نیازمند است ، و به او دستور می دهد تا روی ایجاد ارتباط تمرکز کند و سپس تصمیم بگیرد که چقدر می تواند به جنیفر کمک کند.

در پایان گفتگو ، تریسی گفت که داوطلب از او به خاطر شجاعت تشکر کرد. در ابتدا ، تریسی از اظهار نظر گیج شد ، اما پس از دریافت ایمیل از مسابقه خود ، عصبی شد و فکر کرد: “اگر زیاد باشد چه؟ اگر نتوانم به او کمک کنم چه؟ اگر نتوانم به درد او بروم چطور؟ مارپیچ ، او یک قدم عقب رفت ، سپس شهامت خود را گرفت و ایمیل جنیفر را خواند ، که آغاز شد: “حتی اگر نمی توانید به من کمک کنید ، فقط این واقعیت که من می دانم شخصی وجود دارد که اهمیت زیادی می دهد”

پس از چندین بار تماس ، تریسی فهمید که جنیفر ماهها از اجاره عقب مانده است ، که ترسناک به نظر می رسید. اما از آنجا که جنیفر مقداری مسکن دریافت می کند ، مبلغی که بدهکار است در حد توانایی تریسی است که می تواند نه فقط برای یک ماه ، بلکه برای دو ماه پرداخت کند. تریسی که از تأثیر این عمل مهربانی متاثر شده بود ، این تجربه را با پسرش آدام ، که پیشنهاد پرداخت اجاره اجاره جنیفر را برای ماه سوم داد ، به اشتراک گذاشت.

تریسی معتقد است که کمک مالی او به او و همچنین جنیفر کمک کرده است. وی به جای نگرانی در مورد درد و نگرانی های خودش ، توضیح می دهد که این رابطه با جنیفر و فرصت تجسم عمل هدیه دادن به او کمک می کند تا از ذهن خودش خارج شود و به قلب خود فرو رود. وی اضافه می کند که این استوری که در اینستاگرامش به اشتراک گذاشته است ، واقعاً در مورد نحوه فرار دو نفر است.

این مقاله با مجوز از Shelley Tigelski ، بنیانگذار Pandemic of Love ، یک سازمان مردمی است که به کسانی که می خواهند اهدا کننده یا داوطلب شوند مستقیماً با کسانی که برای نیازهای اولیه درخواست کمک کرده اند پاسخ می دهد. برای کمک یا درخواست کمک از Pandemic of Love دیدن کنید.


خلاقیت های راحت 🐕 🐈 🐎

شناسایی هفتگی ما از حیواناتی که به ما کمک می کنند تا از طوفان عبور کنیم. عکس ها و داستان های راحت بودن را برای من در آدرس زیر ارسال کنید: Susanna@Time.com

ملاقات جیمز که 32 ساله است و صاحب آن است Н می گوید هیچ چیز راحت تر از یک تسویه حساب قدیمی نیست.

🌺 آیا کسی این خبرنامه را برای شما ارسال کرده است؟ مشترک شوید برای فقط شما نیستید اینجا.

بنویسید برای سوزانا شربسدورف در Susanna.Schrobsdorff@Time.com.



[ad_2]

منبع: electoronic-news.ir