کسب و کارها به جهت ترقی باید بر روی برند خویش سرمایه گذاری کنند. در دنیای دیجیتال امروزی، یکی از راه های تبدیل شدن به یک برند، داشتن وب تارنما و عمل اینترنتی است.
برای ساخت یک وب وب سایت عالی، کارهایی بایستی انجام شود. اولین کاری که باید در این راستا انجام بدهید این میباشد که یک نام اینترنتی عالی و جذاب تعیین کنید. همچنین مطمئن شوید که لوگویی که تعیین می کنید برای کسب و عمل شما منطقی میباشد و بایستی املای آن درست و خوانا باشد و از کلمه ها نا آشنا استعمال نکنید.
اکنون که دامنه خویش را خریداری کرده اید، وقت آن است که کارهای بیشتری انجام دهید. در این مقاله 10 گزینه مضاعف کلیدی را لیست می کنیم. نکاتی که در صورتی که در طراحی وب وب سایت خود از آنان پیروی کنید، مطمئن باشید که وب سایت شما برای مخاطبان جالب خواهد بود و یک سری قدم به برد نزدیکتر شده اید.
 

1. وجود نقشه راه و روش منطقی و اساسی

البته وب سایت باید از حیث ظاهری زیبا باشد. اما مهمتر از آن، نخست باید طرز فعالیت مهم تارنما خود را بدانید. قبل از اینکه حتی بتوانید سرور خود را تعیین کنید یا حتی یک عدد از کدهای HTML را وارد کنید، بایستی گزینش نمایید که چه طرحی به جهت وبسایت خود در آیا لحاظ دارید؟ تجربه کاربری نیز برای سایت و هم برای بهینه سازی سایت SEO با است. چون گوگل علاوه بر محتوا، ساختار سایت را هم در حیث می گیرد.
به این عامل بایستی از نظر بصری و بصری یک طرح مناسب و منطقی را گزینش کنید. به طوری که اشخاصی که از وبسایت شما تماشا می کنند بتوانند به راحتی اساسی آن تعامل داشته باشند و منطق وبسایت شما را فهم نمایند و همینطور در مرتبه بندی گوگل قرار بگیرند.

2. اطلاعات دقیق و مرتبط حیاتی تجارت را منتشر کنید

جاش فرانکل طراح می گوید: «بزرگترین باخت مردم تلاش برای ساختن وب سایتی است که دوست دارند، نه لزوماً وب سایتی که به آن نیاز دارند». فرانکل می گوید، به جهت مثال، یک رستوران را در لحاظ بگیرید.
همه ما می دانیم که به جهت برد در کسب و کار، یک رستوران می بایست منویی از غذاهای خویش داشته باشد تا بتواند به راحتی مشتریان خود را از غذاهای رستوران مطلع کند. هر به دست آوردن و کاری که دارید، برای هر کمپانی وابسته ای که هر برنامه ای را تبلیغ می کند حتمی است. همین بدان معناست که شما بایستی در جایی اطلاعات کاملی در مورد کسب و کار خویش داشته باشید تا از آن برای اطلاع مشتریان و مخاطبان خود در گزینه مدل کاری که انجام می بدهید به کارگیری کنید. به تیتر مثال، درصورتیکه شغل شما فروش یک کالا است، باید تصاویری اساسی کیفیت خوب برای همه محصولات خویش ارائه دهید. علاوه بر این، چنانچه در صنعتی عمل می نمایید که سرویس ها ویژه ای به مشتریان ارائه می دهد، به عنوان مثال: خدمات پذیرایی عروسی، می بایست کل امور و کارهای انجام شده را حساس جزئیات در وب سایت خود قرار دهید.
به تیتر نمونه مالک یک سالن زیبایی می تواند نظرات و پیشنهادات مشتریان خویش را در تارنما قرار دهد، چون مخاطبان یک تالار زیبایی دوست دارا‌هستند داده ها کافی در مورد کیفیت همین سالن داشته باشند تا بتوانند بهتر تصمیم بگیرند. در سرانجام می توانید اصلی ارسال حیث به جهت مخاطبان در سایت، اعتماد مشتریان خویش را ارتقاء دهید. تارنما خویش را مهم اعتنا به نیازها و علایق مخاطبان خویش به صورت شخصی طراحی کنید تا همیشه مخاطبان خود را داشته باشید.
 
یک نکته موءثر به جهت وب سایت شما همین است که قبل از طراحی وب تارنما خود، وب وبسایت رقبای خویش را تحلیل کنید، به عنوان نمونه درصورتیکه به ایجاد و فروش پوشاک سرگرم هستید، بایستی بهترین رقیب خود را در زمینه کاری خویش و سایت او پیدا کنید. همچنین تحلیل کنید و عوارض پیروزی او را بیابید، مشاهده کنید از چه سبک محتوایی در وب سایت خویش استفاده کرده می باشد که مخاطبانش را جذب کرده است.
واربی ​​پارکر می گوید: “کوتاه نباشید، گاهی تایم ها یک یا دو گزاره می تواند زیاد کار کشته باشد.” بسته به ماهیت کسب و عمل خود، اساسی تصویب داده ها حساس در وب سایت خود، در عمل خویش قدرتمند و توانا باشید.

3. داده ها تماس را ارائه دهید

ثبت داده ها تماس در سایت مطمئناً یکی از از مهمترین کارها است، بنابراین بایستی صفحه منحصربه‌فرد به خود را داشته باشد. میلز می‌گوید: «چند توشه از وب‌سایت یک شرکت تماشا کرده‌اید و فکر کرده‌اید که ارتباط حساس آن شرکت چقدر طاقت فرسا است؟» او می گوید: «بنابراین می بایست یک کاغذ دیتاها تماس در سایت خود قرار دهید و کل داده ها مثل آدرس ایمیل، تلفن ثابت، تلفن همراه، در شکل لزوم، فرم تماس و لینک نتورک های اجتماعی را به جهت کسب و عمل خویش قرار دهید. دادن. تا اشخاص بتوانند به راحتی به اطلاعات تماس شما دسترسی داشته باشند. زیرا هیچ چیز خسته کننده خیس از عدم برقراری رابطه اساسی تجارت نیست. زیرا هدف هر طراحی وب سایت کسب و عمل ارتقا جذب خریدار است.
زمانی که می خواهید داده ها تماس و نشانی ایمیل و نتورک های اجتماعی خود را در سایت قرار دهید، آن را به رخ عکس در سایت قرار ندهید، آن‌ها بایستی بتوانند بر روی آن ها کلیک کنند، براین اساس دارای کلیک بر روی آیکون های نتورک های اجتماعی، مخاطب به راحتی می تواند وارد ورقه شوید مرتبط باشید و کارهایی را که می بایست انجام دهید انجام دهید.
 
  امروزه تمامی موبایل های هوشمند همین امکان را دارند که بر بر روی پیوند های تماس کلیک کرده و حساس کلیک بر بر روی آن مستقیماً تماس برقرار کنند

4. رابط کاربری معمولی و جذابی داشته باشید

نقشه سوای عبارات اختصاری بی فایده است و وب سایت بدون راهکار معین بی مضمون‌ و بی فایده است.
مطمئن گردید که از نام های درست و منطقی به جهت صفحات گوناگون سایت خود استفاده می کنید. به تیتر مثال: دارای ما تماس بگیرید یا این که اهمیت ما تماس بگیرید (اطلاعات تماس گنجانده شده است)، برگه درباره ما (اطلاعات در گزینه تاریخچه شرکت شما) و …
 هنگام توسعه یک راهکار استراتژیک به جهت وبسایت خود، می بایست راهی به جهت ایجاد یک فراخوان برای اقدام در نظر بگیرید. همین بدان معنی می باشد که آنچه مردمان دوست دارند در وبسایت شما ببینند همین می باشد که می توانند به راحتی به برگه آیتم عشق و علاقه خویش در هر صفحه از سایت بروید، توصیه دهند و به راحتی به گروه شما لینک و پیوند دهند. بتوانید به وب سایت خویش بپیوندید، به ایمیل خویش دسترسی داشته باشید، سرویس ها خود را بازدید کنید، محصولات خویش را بازدید کنید و …
شما بایستی هدف ها خود را در وب سایت خود پر‌نور کنید. فرانکل می گوید: «خودتان را به جای مخاطبان و مشتریانتان بگذارید. وقتی از وب سایت شما مشاهده می کنند، به آنچه می خواهند فکر کنید. هدف ها آنها چیست؟ به اهداف مشتریان بالقوه خویش فکر کنید.
به خصوص زمانی که تصمیم دارید در تارنما خود فروش آنلاین داشته باشید، باید به رابط کاربری آن توجه بیشتری داشته باشید، زیرا سایتی که فروش آنلاین دارد بایستی به طور کامل امکانات و اطلاعات اضطراری را به صورت آنلاین در اختیار مشتری قرار دهد. تا مشتریان بتوانند به راحتی خرید کردن خود را انجام دهند و به سایت شما اعتماد کنند.

5. لینک و پیوند نتورک های اجتماعی را در سایت درج کنید

توییتر، فیسبوک، لینکدین، اینستاگرام، تلگرام، پینترست، گوگل پلاس، آپارات و غیره. نتورک های اجتماعی میباشند که امروزه آیتم استقبال اکثر مردمان قرار گرفته اند.
امروزه نتورک های اجتماعی متعددی وجود داراست که شما بایستی در آن‌ها عضو شوید و کسب و عمل خویش را در تارنما خود گسترش بدهید تا کسب و کار خویش را توسعه دهید. این نیز در سئوی شما فراوان مفید است. فعالیت در کانال های اجتماعی و اکران لینک های آن ها در وب سایت باعث تبلیغ مارک شما می شود.

 

ایندکسر