رینگ پیستون اتومبیل چیست ؟ رینگ پیستون روغنی چیست؟ رینگ پیستون فشاری یا این که حلقه متراکم چیست؟ همین فعالیت منجر میگردد تا حلقه فشاری خاصیت خودداری از نشت گاز را داشته باشد. همین فرمان اکثر وقت ها منجر کنکجاوی اشخاص و تشویق آن ها به کسب داده ها درمورد همین قطعات خواهد شد. همانطورکه روشن است حلقه به معنی رینگ می باشد و رینگ پیستون به حلقههایی فلزی گفته میگردد که روی پیستون قرار میگیرند. فرآورده همین رینگها از چدن است. فرآورده آن ها از آلیاژ چدن یا آلومینیوم است و زیر فشار کمتری از طرف گازهای احتراق و حرارت پایینتری از سوی انفجار قرار دارند. جنس این رینگها از چدن خاکستری است. محل قرارگیری همین حلقه در بالای انگشتی پیستون یا شیار نزدیک به نقطه نهایی بدنه پیستون است. از ویژگیهای مثبت آن ها می توان به بها مناسب و سهولت استفاده اشاره کرد. به گزارش خبرگزاری مهر، لبه پیستون و ضربات ناشی از آن موجب ۱۷ درصد از ضایعات سایشی در سیستم احتراق موتور وسایل نقلیه می شود که نرم و جاری نگه داشتن آن ها فراوان سخت است. عمل همین فنر انقطاع کردن بغل رینگیها از یکدیگر است. همچنین این فنر میباشد که بغل رینگیها را به سمت بالا و ذیل و خارج حرکت میدهد. به همین عامل میباشد که در این وسیله از پیستون لاغر و شاتون بلندتری از موتور مسابقهای طراحی می‌نمایند . یک واقعه مهمی که بعد از آن از این سالهای دانش و تجربه و احتمالا نیز عملکرد و غلط در همین صنعت رخداد افتاده، این هست که زمانی که کسی برای مثال میخواهد یک قطعه را ساخت کند، مثلا پیستون TU۵ که بر روی خودروی ۲۰۶ بسته میشود، میآیند نقشه و مثال همین پیستون را برمیدارند و میفرستند به یک کمپانی خارجی که خط ساخت همین جنس را دارااست ساخت می‌نماید و می گوید ما خط تولید این قطعه را میخواهیم و آن شرکت خارجی میآید یک خط طراحی میکند، فیکچرهایش را طراحی میکند، پروسه را طراحی میکند، برنامه PLC یا برنامه ماشینآلاتی که به شکل CNC میباشند را مینویسد و پول اینها را می گیرد و کلیه اینها را هماهنگ می‌نماید و گروه ما میروند برای مثال یک ماه در کره، چین یا این که آلمان مستقر میشوند، تدریس میبینند در آنجا، آن‌گاه برمیگردند و میآیند داخل مرزوبوم و آنگاه مستشاران خارجی بلند می گردند و میآیند تا چندین ماه کلیدی هزینههای فراوان بالا و اینجا بومی می شوند تا این تولید را در اینجا برای ما به ثمر برسانند. احتمال دارد بگویید خیر , هواپیما داری موتور احتراق خارجی میباشد و نیازی به پیستون ندارد ولی همین صحیح نیست. محل قرارگیری آنان هم در شیارهای نزدیک به سر پیستون است. تعداد همین رینگها اغلب 3 تا 5 است و گاهی اوقات حتی به 7 عدد نیز میرسد. کروم به فعالیت رفته در همین نوع رینگها باعث کاهش ساییدگی خواهد شد. این ایرادات سبب می‌شوند تا دیتاها افراد نسبت به قطعات به عمل رفته در ماشین افزایش یابد. از مزایای چدن نیز می توان به مقاومت بالا در برابر حرارت ، بها پایین و انبساط اندک آن اشاره نمود و معایب آن نیز شامل مواقعی چون وزن فراوان و انتقال حرارت اندک است . پیستون اولین قطعه موتور میباشد که شروع به حرکت می نماید و انرژی به‌وجود آمده از احتراق سوخت را به میل لنگ منتقل مینماید. مجموعه عظام و فرد آقای عباس ایروانی در جلسات و بازدیدها همیشه به ما بر خودکفایی و استعمال از دانش مهندسان ایرانی تاکید داشتند و همواره علاوه برموضوعات مالی و سرمایه ای، از روند خودکفایی و داخلی سازی حمایت ویژه ای کرده اند. اتفاقی که امروز در شرکت تولیدی پیستون جمهوری اسلامی ایران افتاده این می باشد که در زمینههای گوناگون به قدری صاحب دانش، مهارت و تجربه هستیم که سه خط ایجاد تام کلیدی ظرفیت ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار عدد در تمام و هر خط ۴۰۰ هزار پیستون در سال را تماما حساس اتکا به علم خودمان رویه اندازی کردیم، یعنی از چینش ماشینآلات، تعیین ماشینآلات، هماهنگی دستگاه ها و از ساختن فیکچرها، برنامهنویسی CNC، ساختن ابزارهای کنترلی زیاد دقیق و پیشرفته در حد دهم و صدم میکرون، تمام همین امور را با مهندسین خودمان انجام دادیم. علاوه بر این سطح محدب کناره مماس حلقه از پیدایش ناپیوستگی در لایه روغن که ممکن میباشد بر اثر فشارهای مازاد بر بر روی لبه حلقه و یا این که خمش بیش از ترازو این قطعه در حالا کار رخ پذیرد دوری میکند. رینگ پیستون درحقیقت رینگها یا این که حلقههای فلزی هستند. در همین موقعیت شیار رینگ پیستون شیبدار بوده اما رینگ حساس جهت خاصی برای نصب نمودن نبوده و می قدرت به شکل دلخواه آنرا کارگزاری کرد . به همین گونه موتورها v6 گفته میشود. بر مبنا گفته این مهندس آلمانی، مکانیزم همین موتور داخل سوز از بر روی دستگاه بخار جیمز وات الهام گرفته شده بود. به جهت این که مصرف روغن بهخوبی در دست گرفتن شود، در پشت همین رینگها از منبسط کنندههای فنری به کار گیری میشود. این قطعه که انگشتی هم نامیده می شود میلهای توخالی میباشد که برای برقراری ارتباط پیستون با شاتون به فعالیت میرود. به گزارش اتوکار، پیشرانه پیستون متقابل (OPE) این شرکت، میتواند در دنیای مدرن کنونی خودرو حرفی برای گفتن داشته باشد.پیشرانه پیستون متقابل بهجای یک میللنگ منفرد که بوسیله پیستونهای رفت و برگشتی در سیلندرهای خویش گردانده میشود، اصلی دو میللنگ هست که بوسیله چرخدنده به یکدیگر متصل شده و دو پیستون در هر سیلندر روبهروی یکدیگر هستند. درصورتیکه از نوشتن همین مطلب لذت بردید و مطمئنا می توانید دیتاها بیشتری در گزینه نمایندگی فروش پیستون تبریز در تهران لطفا از ورقه ما بخواهید.

ایندکسر