3- انتقال گرما از پیستون به جداره سیلندر : همان طور که گفته شد ، دمای پیستون به زمان کار به شدت ارتقاء می یابد و بایستی دمای آن کاهش پیدا کند که حلقه ها در این فرمان اثر گذاری گذار بوده و حساس انتقال گرمای پیستون به سیلندر که دمای پایین تری دارااست به کمتر دمای پیستون امداد می نماید . بر اثر آلودگی های کربنی و ارتقا رسوبات در محیط احتراق، رینگ کار کشته به حرکت آزادانه در شیار پیستون نمی باشد و به اصطلاح «قفل رینگ» ساخت می شود. سوق‌دهی حرارت در پیستون مضاعف مهم می باشد زیرا در غیر اینصورت پیستون بسیار داغ شده و خطر چسبیدن آن بر اثر انبساط به جداره سیلندر پیش میآید. به این ترتیب که در باطن پیستون نواری از فولاد یا این که یک فلز منحصر (که فلز غیر قابل تغییر‌و تحول نامیده میشود) قرار ارائه می کنند و روی آن‌ها را با ماده حیاتی یا آلیاژهای پیستون پمپ باد فندکی آلومینیوم پوشش میدهند. پاسخ: فشار هوای موجود در بطری در شرایط اولیه از ورود آب به درون بطری دوری می کند. از آنجایی که فشار هوا بر فشار هوای بطری آب افزوده می شود، آب داخل بطری به شتاب خارج می شود. در حالت دوم، حساس خروج هوا از بطری، فشار باطن آن کمتر یافته و آب وارد بطری می شود. ولی در حالت ب زیرا حجم قفسه سینه کم می شود فشار ارتقاء می یابد و باعث خروج هوا از ریه ها (شش ها) می شود. طرز چیدمان حلقه های پیستون موتورهای احتراق داخلی پیستونی حساس دارای به سزایی در ارتقا توان و گشتاور تولیدی موتور دارند. تعداد سیلندرهای اکثر در همین موتورها به معنا اقتدار و گشتاور فراتر و ولی مصرف سوخت بخش اعظم می باشد. به جهت خالی کردن بطری، فشار وارد شده بر سر بطری ها باید بخش اعظم از فشار بیرونی (فشار اتمسفر) باشد. پاسخ: فشار بیرون از بطری ها برابر مهم فشار اتمسفر (فشار هوا) است. روغن موتور هیچ وقت نباید در فیلتر هوای ماشین برود، که بنا به روش ورود روغن به فیلتر هوا ممکن هست نیاز به تعمیرات اصلی یا جزئی باشد.فیلتر هوا برای زدودن خار و خاشاک، کثیفی ها و دیگر مواد آلاینده به جز روغن، طراحی شده است. میزان حداقل تلورانس بایستی به جهت حلقه در نظر گرفته بشود تا در هنگام کارکرد کمپرسور در حداکثر دمای کاری حیاتی بیشترین راندمان باشد. به حیث نمیرسد به کار گیری از طرحهای قدیمی در دنیای مدرن کنونی خیلی بهصرفه و معقول باشد، ولی شرکت آمریکایی Achates Power مهم نسخه بازطراحیشده از جور مفهومی پیشرانه احتراقی این فعالیت را انجام میدهد. هنگامی که روغن مسیرش را برای ورود به فیلتر هوا پیدا کند، غالبا نشانه ای از یک ناکارآمدی فاجعه بار موتور نیست، البته در هر حالا نباید از آن دیده پوشی کرد. اما چه چیزی سبب لبریز و خالی شدن آن ها pistão 0 25 می شود؟ این قطعه دور تا بدور بوشهای سیلندر فضای خالی را پر می نماید و یکنواخت حیاتی بوشها گرم می‌شود و گرما را سریعا به آب و بدنه موتور سوق دهی میکند. این جزء به طور معمول در بالای درپوش سر سیلندر نصب میگردد ، جایی که فشار از نیمه زیر موتور، از روش سر سیلندر جریان می یابد و به محل ورود هوا می رسد. روزنه PCV به وسیله یک شلنگ بدون هوا که اغلب پلاستیکی است، به یک محفظه محل ورود هوا متصل می شود، که به جهت ایجاد یک خلاء داخل کارتریج موتور گزینه به کارگیری قرار می گیرد. درصورتیکه پیستون از دسته معمولی باشد قطر داخلی پیستون می بایست مطابق استاندارد H7 و H8 بوده و مرحله آن برای قرار دادن سیل ها در آن به مهربانی پرداخت شود. حلقه روغنی رینگی می باشد که در زیر ترین شیار حلقه نسبت به کارتر قرار جای می­گیرد. از آنجایی که بطری کج می باشد ارتفاع آب کمتر، نسبت به موقعیت سرو ته کاهش می باشد و فشار ناشی از آن ناچیز است. علم آموزی می گوید پرسرعت ترین روش برای خالی نمودن بطری محتوی آب، تولید سوراخی ریز در ته آن است. در حالتی که شکاف ریزی در ته بطری ساخت می شود، بیشترین اختلاف فشار به وجود می آید و بطری سریعتر خالی می شود. در حالتی که از درپوش تک سوراخه استفاده می شود، هوا هیچ رویکرد خروجی از دهانه بطری ندارد و صرفا به سختی می تواند از شکاف قیف بیرون شود. به این ترتیب که در روزگار منبسط شدن دامنه به قطر آن افزوده نشده و دهانه رخنه کوچکتر میشود. دامن پیستون نزدیک ترین قسمت آن به میل لنگ بوده است. پس اختلاف فشار در همین شرایط حساس فشار ناشی از طول آب برابر است. اذن دهید در این بخش از اتومبیل در نمناک به 3 ادله اصلی که روغن وارد فیلتر هوا میگردد را باز‌نگری کنیم. مواردی نظیر بده بستان نکردن مایع خنک کاری در بازه های زمانی،عدم به کارگیری از ترکیب آب مقطر خالص و ضد یخ،استفاده از روغن بی کیفیت،استفاده مداوم از سوخت گاز،گیر نمودن ترموستات،نشت درب رادیاتور ، هوا گرفتن سیستم کولینگ ، از فعالیت افتادن حرفه ها به دلیل مشکلات برقی ، کثیف شدن تراز خارجی و فین های رادیاتور و خیلی مسایل دیگه هم میباشند که جزء عارضه ها اهمیت سوختن واشر سرسیلندر میشوند. به جهت کسانی که هر گونه نگرانی در آیتم دقیقا کجا و همچنین راهنمایی در آیتم چگونگی به کار گیری از پیستون ژاپنی هوندا 125 ، شما احتمالا می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.

ایندکسر