برخلاف نسخههای اتوماتیک بلیزر و سایر اسیوویهای آمریکایی که به پلوس خلاص کن دستی مجهز نیستند، این خودرو دارای پلوس خلاص کن دستی است. توربوشارژر به سادگي مي تواند نسبت قدرت به وزن موتور را بهبود ببخشد، يعني با قدرت مساوي، خودروي مجهز به توربو شارژر از موتوري با وزن و حجم کمتر سود مي برد، در نتيجه حجم و وزن خودرو نيز کمتر مي شود و اين بدان معني است که شتاب خودروي مجهز به توربوشارژر بيشتر است و سريع تر به سرعت مناسب دست پيدا مي کند. این سنسور موقعیت لحظه ای دریچه گاز را به منظور تشخیص وضعیت های دور آرام ، شتاب گیری ، کاهش سرعت خودرو می شود . کیفیت منتاژ در حد ژاپن ، انژکتور کیهین ژاپن ، کیفیت قطعات عالی ، شتاب گیری هیولا .

هدرز سوزوكي 1000 در یک تعریف کلی میتوان هدرز فولادی پژو 405 را یک قطعه فنی برای تیونینگ و همچنین تقویت موتور در نظر گرفت که در زمانی که قیمت خودرو بالا میرود و افراد توانایی خرید یک ماشین پرقدرت و با کیفیت را ندارند، مورداستفاده قرار میگیرد و آن را بر روی خودرو نصب میکنند که نصب این قطعه سبب پیدایش ویژگیهای مختلفی در خودرو خرید هدرز ۴۰۵ نیز میشود. نکتهی دیگری که در رابطه با ساخت هدرز باید به آن اشاره کرد، دستگاههایی است که در ساخت آن به کار میروند؛ دستگاههایی که در این موضوع به کار میروند را میتوان دستگاههای مخصوص به خمکاری لوله در نظر گرفت، همچنین توجه داشته باشید که جوشکاری و تمام اقداماتی که در طراحی و ساخت این قطعه انجام میشود، در کیفیت نهایی قطعه تاثیرگذار هستند.

شرکت آپکو در حال حاضر یک کیت فنی و تقویتی برای دنا پلاس توربوشارژ در نظر گرفته است که نسخه کامل این کیت تیونینگ باعث افزایش قدرت استاندارد این خودرو به ۲۰۰ اسب بخار میشود و میزان گشتاور را نیز به بیش از ۲۷۰ نیوتنمتر افزایش میدهد. وی خروجی اگزوز خودرو را حدود 1.5 سانتیمتر ضخیمتر کرده بود و از ابتدای منیوفولد، اگزوز را از جنس استیل نصب کرده بود. اگر لحظهای به این موضوع شک دارید کافی است نگاهی به طراحی جانبی این خودرو بیاندازید! از طرفی پایداری بلیزر اتوماتیک در مسیرهای لغزنده به دلیل انتقال دائم قدرت به هر چهار چرخ، تا حدودی نسبت به برانکو بهتر بوده و دیگر برای انتقال قدرت به محور جلو، نیازی به پیاده شدن از خودرو و چرخاندن پلوس خلاص کن نیست.

هدرز فولادی یا استیل
از طرفی نسخههای اتوماتیک پایداری بهتری در مسیرهای لغزنده به دلیل انتقال دائم نیرو به چهار چرخ، دارند. برخی از تریمهای خاص بلیزر نیز در آن زمان، به پیشرانه حجیم و قدرتمند شورولت یعنی همان پیشرانه 454 اینچ مکعبی(7.4 لیتری) مجهز بودهاند که بسیار کمیاب هستند. در ایران پیشرانه 454 شورولت، تنها روی شورولت سابربن یافت میشود. یکی از این چهار دنده، دنده لیفت است که روی آن L نوشته شده است. از میان این موتورها می توانید از موتور b۵ با ۱۵۰۰سی سی حجم، موتور b۶ با ۱۶۰۰سی سی حجم، موتور bp با ۱۸۰۰سی سی حجم یا موتور b۳ با ۱۳۰۰سی سی حجم استفاده کنید. موتور زانتیا به عنوان قلب تپنده این خودرو شناخته می شود و همچنین گیربکس نیز به عنوان یکی از ملزومات خودرو شناخته می شود که از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. همچنین برای خروج بهتر دود از اگزوز، هدرز دست ساز برای این خودرو نصب شده بود که صدای بسیار دلنشینی و وحشتناکی را تولید میکرد.

هدرز ددسن غمارتين طبق گفته مالک، در ابتدا پیشرانه 460 اینچ مکعبی، روی این خودرو نصب بوده که به دلیل وزن زیاد و کمبود لوازم جانبی برای آن در ایران، پیشرانه این خودرو را با پیشرانه 351 اینچ مکعبی برانکو تعویض کردند. اما رفته رفته با نزدیک شدن به اواخر دهه هفتاد میلادی به دلیل بحرانهای نفتی و قوانین سختگیرانه مربوط به آن، قدرت این پیشرانه روی برانکو نسل دوم نسبت به اوایل دهه هفتاد به مراتب کاهش یافت. اما تریم رنجر XLT که بالاترین و مجهزترین تریم این خودرو است، علاوه بر دارابودن تجهیزات تزیینی و رفاهی بیشتر، به پیشرانه قدرتمندتری نیز مجهز بود. فورد برانکو مورد بررسی، نسخه XLT این خودرو است که تنها نمونه سالم موجود در ایران است. فورد در آن زمان برانکو را با دو پیشرانه 351 و 400 اینچ مکعبی که به ترتیب حجمی معادل 5.8 و 6.6 لیتر دارند، به بازار عرضه میکرد.

هدرز برای رنو 5اگر شما هر گونه سوالی در رابطه با کجا و نحوه استفاده از هدرز پراید دارید، می توانید با ما در صفحه وب تماس بگیرید.