به مراد ارتقا هرچه اکثر پایداری اتومبیل مالک کارگزاری «استرس بار» را از یاد نبرده است. احتمالا یک عدد از جدی ترین تغییراتی که صاحب و مالک این اتومبیل شخصاً در ظاهر آن اعمال کرده است سقف شیشه ای پانورامیک فابریک پژو باشد که بوسیله ایشان از کشور امارات متحد عربی خریداری شده و بر بر روی خودرو قرار گرفته است. در صورتی که تراز روغن کمتر از MIN بود یا به شاخص MIN نزدیک بود، درپوش مخزن روغن موتور را باز کرده و یه خرده روغن موتور اهمیت مشخصات ذکر شده در نصیب قبل اضافه کنید. اوه پسر، مهم چنین قدرتی نسبت وزن به اسببخار ۲۰۶ حتی خوب تر از جاگوار F Type S، شورولت کوروت استینگری یا این که مرسدس E63 AMG S خواهد بود! فقط نمونه کوپهای که به وسیله پژو ساخته شد، در واقعیت جور موتور وسط T16 GR بود که آن هم جز اندکی شباهتهای ظاهری، ارتباط چندانی مهم 405 خیابانی نداشت و هیچوقت هم به خیابان خط مش نیافت. زه بالای محل نصب پلاک عقب متفاوت اهمیت دیگر ۲۰۶های موجود در خیابان می باشد و لوگوی شیر پژو هم در ابعادی ریز درون این زه گنجانده شده است. اکسل عقب به مثال وابسته به ۲۰۶ RC تغییر تحول یافته است. حتا آفتابگیرها نیز اساسی مثال جدیدتری بده بستان شده اند. مگ پترونول توصیه می‌نماید مسلما بخش نکته ها دارای تعویض روغن 206 و 207i را مطالعه فرمایید. ولی بده بستان موتور راههای غیرقانونی نیز داره که پیشنهاد نمیشه. عیب یابی مشکلات رایج استپرموتور آنگاه در صورتیکه موتور در موردها ذیل در گیر ایراد نباشد می بایستی نسبت به تعویض استپر موتور مبادرت نمود. مطابق توصیهی تولید کننده در دفترچه راهنمای خودرو، شما بایستی روغن موتور پژو پارس اساسی موتور TU5 و همینطور اهمیت موتور XU7 را هر 10000 کیلومتر بده بستان کنید. ذیل داخل شدن مرکز ثقل نیز فارغ از شک وتردید تاثیر مستقیم بر بر روی پایداری هر خودرویی دارد. این دو کالا گشتاور قابل توجهی را مهیا می‌نمایند و می بایست اشاره کرد که همین مسئله در آیتم مصرف سوخت ذیل هم درست گو است. البته، این متاع اساسی استاندارد آلایندگی مناسب و میزان استهلاک ذیل هم هست و در کنار آن، می توان مزیت حیاتی و حساس آن را صدای کارکرد مناسب ابلاغ کرد. اهمیت مجموعه تغییرات موتوری به وجود آمده، قدرت خودرو، به ادعای مالک، در حدود ۵ تا ۶ اسب بخار بخش اعظم از حالت استاندارد شده است. البته در نمای عقب از میزان تغییرات کاسته می شود. در ردیف عقب دو صندلی بوسیله یک بالشتک جداکننده از یکدیگر فاصله گرفته اند. 8 شرایط برای شدت پرتاب باد وجود دارااست که در مدل های کهن در موقعیت هفتم و هشتم (فشار باد زیاد) صدای آن آزار دهنده می شود. در واقع استرس توشه همین فشار را در بین هر دو امداد جلو تقسیم می کند. البته به هر هم اکنون معایب پژو پارس TU5 در بخش فنی خصوصا دارای توجه به بها این اتومبیل ناچیز نبوده و وجود چنین دانسیته از مشکلات نمیتواند نمرات قابل قبولی را به جهت این جنس ایرانخودرو به ارمغان بیاورد. از دیگر تغییرات جزئی انجام شده در نمای کناری این ۲۰۶ کوپه می توانیم به راهنمای گلگیر نارنجی و درِ باک نقره ای اشاره نماییم که هر دو وابسته به ۲۰۶ RC هستند. از نکات دیدنی در کابین این ۲۰۶ کوپه شمارش سرعت در برگه km بر حسب مایل بر ساعت است! نصب یک بال اسپرت کوچک و آنتن سقفی کوتاه نیز به زیبایی های این اتومبیل در نمای عقب افزوده است. کمپانی «ایران خودرو» هم یکسری سالی است که بر بر روی کل ۲۰۶های تولیدی خویش از همین طرح چراغ عقب استعمال می نماید و عده ای هم آن ها را پایین عنوان «چراغ صادراتی» می شناسند! البته ۲۰۶های فرانسوی که در سال های شروع دهه هشتاد به کشور‌ایران می آمدند نیز به همین رخ بودند. رله فن: در رخ فساد رله فن، رشته (دور کند و تند به صورت مجزا) از کار افتاده و فعالیت نمی کند. همین عمل به وسیله برنامه نویسی کامپیوتر انجام می گیرد. کلیدی فعالیت «پورت و پولیش کردن» می قدرت همین برجستگی ها را صیقل بخشید تا حیاتی افزایش قطر پورت های محل ورود و خروجی سرسیلندر هوای بیشتری به محفظه احتراق وارد و دود حاصل هم پرسرعت تر تخلیه گردد. درحال حاضر در صورتی که دمای موتور فراتر و یا این که ذیل تر از حد نرمال و ایدآل موتور باشه ایراداتی به وجود میاد که گاه ریز و گاه بزرگ هستن. اما استفاده از کامپیوتر سفری و روکش پلاستیک های چوب نمای داشبورد که مهم کیفیت خیس از گذشته هستند از محاسن همین اتومبیل است. تودوزی رودری ها و درِ جعبه داشبورد از متاع مخمل است. استرس بار میله ای تعادلی می باشد که بر روی دو سر یاری جلو نصب می شود. یه TU5 است که عرض کردم در دو گونه N6A و NFU عرضه شده. در اینجا اکثر به بررسی وب وب سایت قیمت پژو پارس موتور tu5 صفر.

ایندکسر