استفاده از تبلیغات اینستاگرام برای افزایش نرخ تبدیل2023-11-30
بازدهی تبلیغات در اینستاگرام: چگونه از هر ریال هزینه، بیشترین بازدهی را بگیریم؟ هنر فردی
این پلتفرم به تبلیغدهندگان این امکان را میدهد تا تبلیغات خود را به صورت طبیعی و غیر مزاحمتآمیز به نمایش بگذارند، که این موضوع میتواند به افزایش کارایی تبلیغات و جلب توجه بیشتر کاربران کمک کند. استفاده از عناصر بصری مثل بیو مناسب, ایموجیها و هشتگهای محبوب میتواند به افزایش دید تبلیغات کمک شایانی کند. همچنین, انتخاب صفحات مرتبط و تخصصی برای تبلیغ به منظور جذب دنبالکنندگانی که به موضوعات شما علاقهمند هستند, از اهمیت ویژهای برخوردار است. تولید محتوای باکیفیت و ماندگار نیز نقشی کلیدی در حفظ اعضای جدید ایفا میکند. در نهایت، ارزیابی دقیق نتایج تبلیغات پس از پایان کمپین برای بهبود استراتژیهای آینده, امری حیاتی است.
از آنجا که در این نوع تبلیغات پولی میتوانید بهطور دقیق هدفگذاری کنید، بهترین زمان برای استفاده از تبلیغات در شبکههای اجتماعی زمانی است که بخواهید گروه مشخصی از مخاطبان را با هدف خاصی افزایش دهید. همچنین، با تمرکز بر این گروه خاص، میتوانید آنها را به سمت خرید از سایت خود هدایت کنید. این افراد، میتوانند برند، محصولات، خدمات و پیج شما را تبلیغ کنند تا فالوورهایشان، پیج شما را مشاهده کنند. به دلیل آن که این افراد نرخ تعامل بالایی با مخاطبانشان دارند، نرخ تعامل صفحه شما هم بهبود پیدا میکند. البته به شرط آن که اینفلوئنسرهای درستی انتخاب کنید و فردی محبوب در میان فالوورهایش باشد. الگوریتمهای اینستاگرام فاکتورهای مختلفی را برای رتبه بندی و نمایش محتوای پیجها به کاربران بررسی میکنند.
لینکهای UTM همچنین میتوانند اطلاعات مفیدی درباره رفتار کاربران ارائه دهند. این اطلاعات میتواند به شما کمک کند تا محتوای خود را بهگونهای بهینه کنید که جذابیت بیشتری برای مخاطبان داشته باشد. در واقع این ابزار به شما امکان بررسی و تحلیل آماری دقیق رفتار کاربران را میدهد.
تنها با برچسب کوچک “Ad” یا “Sponsored” در گوشه تبلیغ مشخص میشود که این یک محتوای تبلیغاتی است. در جدول زیر میتوانید اطلاعات دقیقتری درباره تعداد کاربران ماهانه، بازه سنی و کاربرد هر شبکه اجتماعی پیدا کنید تا بهترین پلتفرم را برای انتشار تبلیغات خود انتخاب کنید. تبلیغات پولی به معنای پرداخت هزینه برای نمایش تبلیغات به مخاطبان هدف است. این هزینه میتواند بر اساس کلیک (PPC)، نمایش یا حتی اقدامات خاص مانند خرید یا تکمیل فرم، پرداخت شود.
تبلیغات همسان به نوعی از تبلیغات پولی گفته میشود که در آن، محتوای تبلیغاتی از نظر ظاهری با محیط یا بستری که در آن قرار دارد هیچ تفاوتی ندارد. با افزایش استفاده از دستیارهای صوتی مانند Google Assistant و Alexa، بازاریابی مبتنی بر جستجوی صوتی اهمیت زیادی پیدا کرده است. برندها باید محتوای خود را برای این نوع جستجوها بهینه کنند تا در نتایج بالاتر قرار بگیرند. بازاریابی مستقیم در ۲۰۲۵ تنها به ارسال پیامهای تبلیغاتی محدود نمیشود، بلکه برندها باید از تکنیکهای جدیدی برای جذب و حفظ مشتری استفاده کنند. با رشد ابزارهای تحلیل داده، بازاریابان میتوانند کمپینهای خود را در لحظه اصلاح کرده و نرخ بازدهی تبلیغات را افزایش دهند. نوع دوم دسترسپذیری که میتوانید به دست آورید، دسترسپذیری پولی است، جایی که شما تبلیغات اینستاگرام میخرید تا محتوای خود را اسپانسر کنید.
با توجه به این موارد، لازم است همواره عملکرد سایت خود روی دستگاههای موبایل را زیر نظر داشته باشید و بهتر است بدین منظور از چند ابزار پایش عملکرد وبسایت استفاده کنید که گوگل آنالیتیکس فقط یکی از آنهاست. هرچه این فرمها سادهتر و جذابتر باشند، احتمال تکمیل آنها توسط کاربران بیشتر است. حتماً طراحی سایت خود را روی دستگاهها و مرورگرهای مختلف بررسی کنید تا مطمئن شوید که همه کاربران تجربه یکسان و خوشایندی را خواهند داشت.
- {
- ایجاد محتوای جذاب و اصیل، برقراری ارتباط مستمر با مخاطبان و تحلیل دقیق عملکرد کمپینها از عوامل کلیدی برای موفقیت در اینستاگرام مارکتینگ است. |}{
- کمپین های خرید مناسب اینستاگرام، یک قالب کمپین نسبتا جدید بوده که به طور خاص برای ایجاد نرخ تبدیل بیشتر برای تجارت الکترونیک طراحی شده است. |}
- با تنظیم هدفهای تبلیغاتی، مخاطبان هدف را مشخص کرده و توجه آنها را جلب کنید.
- برای اینکه بتوانید محتواهای جذاب و موثری تولید کنید، ابتدا باید مخاطبان هدف خود را شناسایی کنید. {
- این روش نه تنها به افزایش فروش کمک میکند بلکه آگاهی از برند شما را نیز افزایش میدهد. |}
- در پایان, میتوان نتیجه گرفت که تبلیغات در اینستاگرام به دلیل تنوع در نوع تبلیغات, هزینههای متغیر و مزایای فراوان, به یکی از ابزارهای قدرتمند بازاریابی دیجیتال تبدیلشدهاست.
محتوا بخشی از تبلیغات اینستاگرامی است که مخاطب میبیند و اگر باب میل او نباشد سریع از آن رد میشود. پس ایجاد یک محتوای کاملاً مرتبط و درعینحال جذاب که بتواند توجه مخاطب را به خود جلب کند بسیار مهم است. شما میتوانید برای دیدهشدن برند و محصولات خود از انواع تصاویر و ویدئوهای باکیفیت بالا استفاده کنید و درعینحال با نوشتن متن مخاطبپسند به بهبود عملکرد کمپین تبلیغاتی خود کمک کنید. سعی کنید محتوای بصری و متنی شما جوری باشد که نهتنها ارزشهای محصولات و برند شما را نشان دهد؛ بلکه سلیقه مخاطب را نیز در نظر بگیرد تا بتواند کاملاً در ذهن مخاطب هک شود.
با انتشار پست در زمان مناسب (وقتی که مخاطبان شما در اینستاگرام هستند) به راحتی میتوانید نرخ مشارکت را بالا ببرید . تبلیغات در اینستاگرام برای افرادی که به دنبال افزایش سریع فالوورهای خود هستند و توان مالی برای پرداخت هزینههای تبلیغاتی دارند, یک گزینه عالی است. این روش به خصوص برای کسبوکارهای بزرگ و برندهای معتبر کارآمد است که میتوانند با سرمایهگذاری مناسب, فالوورهای هدفمند و با کیفیت جذب کنند. هدف اصلی این نوع تبلیغات, افزایش آگاهی برند و در نتیجه افزایش فروش است.
ابزارهای تحلیل کاربران
این شامل تنظیم دقیق هدف خود برای نتایج بهتر و برنامه ریزی راهبردی هزینه تبلیغات برای به حداکثر رساندن نتیجه است. اگر تبلیغات شما با هدف آگاهی از برند است، ویدیوها می توانند راهی عالی برای معرفی محصول شما به مشتریان و آموزش آن ها در مورد ویژگی های منحصر به فرد باشند. در این سال ها که با تبلیغات گسترده در اینستاگرام بمباران می شویم، کمتر از 3 ثانیه نخست ویدیو برای جلب توجه افراد در اینستاگرام اهمیت داشته و باید به تکنیک های قلاب مسلط باشید. اکنون در سال 2024 میلادی، حدود 1.4 میلیارد کاربر در اینستاگرام حضور دارند و این پلتفرم به بهشت کسب و کارها برای تبلیغ کردن و بهینه سازی سیستم فروش تبدیل شده است. پس این تصور که تبلیغ کردن در این پلتفرم دیگر بازدهی ندارد، کاملا اشتباه است.
حتی میتوانید از یک اسکرینشات ساده اما زیبا برای شات استوری استفاده کنید. با استفاده از دادههای دقیق بهدستآمده از لینکهای UTM، میتوانید بودجه بازاریابی خود را بهینهتر مدیریت کنید. بهجای اینکه بودجه خود را بهصورت مساوی بین تمام کانالها تقسیم کنید، میتوانید آن را به کانالهایی اختصاص دهید که بیشترین بازدهی را دارند.
Instagram Reels، که به عنوان پاسخی به رشد محبوبیت محتوای ویدیویی کوتاه (بهویژه در مواجهه با پلتفرمهایی مانند TikTok) معرفی شد، به یک ویژگی مهم در داخل اینستاگرام تبدیل شده است. با انعطافپذیری و پیشبینی تغییرات، میتوانید استراتژی اینستاگرام خود را همواره بهینه کنید و اطمینان حاصل کنید که محتوای شما به گستردهترین و مرتبطترین مخاطبان میرسد. ویدئو ها در یک شبکه اجتماعی مانند اینستاگرام بیش از دو برابر عکس ها کامنت دریافت می کنند ، با وجود اینکه عکس ها بیشتر از ویدیوها لایک می گیرند. فیلم های اینستاگرام معمولا بازدید های زیادی خواهند داشت حتی اگر کاربران آنها را دوست نداشته باشند.
به عنوان مثال، اگر کسب و کار شما در زمینه فروش لباس است، می توانید از تصاویر و فیلم های جذابی از لباس های خود استفاده کنید تا توجه مخاطبان را جلب کنید. همچنین، باید محصولات خود را به گونه ای قیمت گذاری کنید که برای مشتریان مقرون به صرفه باشد. جذب مخاطب هدف به شما کمک می کند تا محصولات یا خدمات خود را به افرادی که به آنها نیاز دارند یا تمایل به خرید آنها دارند، معرفی کنید. بهترین روش تبلیغ در اینستاگرام از طریق پست گذاشتن، تولید محتوای اورجینال است.
IGTV یکی از قابلیتهای اینستاگرام است که به شما امکان به اشتراکگذاری ویدئوهای دارای طول بیش از یک دقیقه را میدهد. ویدئوهای IGTV که از طریق موبایل به اشتراک گذاشته میشوند، حداکثر میتوانند ۱۵ دقیقه باشند اما اگر از یک کامپیوتر برای به اشتراکگذاری ویدئویی در IGTV استفاده کنید، طول ویدیو میتواند تا یک ساعت هم برسد. پیش از این مقالهای هم تحت عنوان اینستاگرام مارکتینگ چیست و چه کمکی به ما میکند منتشر کردیم که پیشنهاد میکنیم مطالعهی آن مقاله رو هم از دست ندهید.
روش جایگزین
اگر به دنبال تأثیرگذارترین روش تبلیغات در فروش هستید، هدفگذاری بر اساس کلمات کلیدی میتواند گزینه مناسبی باشد. برای مثال، اگر فردی عبارت «بلیط قطار گرگان تهران» را جستجو کند، تبلیغ صفحه فروش بلیط این مسیر در یک سایت معتبر گردشگری میتواند در صدر نتایج جستجو نمایش داده شود. این روش به شما امکان میدهد که تبلیغات خود را در وبسایتها، اپلیکیشنها یا حتی بخشهای خاصی از یک صفحه نمایش دهید. برای مثال، سایت همراه مکانیک که در زمینه خرید و فروش خودرو فعالیت دارد، فضایی را برای تبلیغات در اختیار برندهای مرتبط قرار میدهد. در عکس مجموعه “سعادت رنت” که در حوزه اجاره خودرو فعالیت میکند، از این فرصت برای نمایش تبلیغ بنری خود استفاده کرده است.
کليه حقوق محصولات و محتوای اين سایت متعلق به شویراد می باشد و هر گونه کپی برداری از محتوا و محصولات سایت غیر مجاز و بدون رضایت ماست. شات کردن در اینستاگرام مثل یک فرصت طلایی برای دیده شدن است، اما این شما هستید که باید از این فرصت به بهترین شکل استفاده کنید. با ابرسرورها میتوانید سرور با سیستمعامل دلخواه خود را در چند دقیقه انتخاب و نصب نموده و آزادانه منابع سرور خود را کاهش و افزایش دهید. استراتژیهای هوشمند بیدینگ مثل رانندگی با خودروی دندهاتومات کار را خیلی راحت میکنند؛ ولی ممکن است آن قدر بید را... بیدینگ دستی کار پیچیدهای است و به بررسی و بهروزرسانی لحظهای نیاز دارد تا بودجه کمپین هدر نرود. این جمله معروف ست گادین، نویسنده و کارآفرین معروف آمریکایی، بهخوبی اهمیت...
تبلیغات اینستاگرام امکان جمعآوری اطلاعات مخاطبان را فراهم میکند.کافی است، هر یک از این افراد بر روی لینک آگهیها کلیک کنند تا امکان دسترسی به آنها محقق شود. یکی از بهترین و پر هزینهترین روشهای اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام، انتخاب سفیر برند است. برای اینکه اینفلوئنسر مارکتینگ در اینستاگرام باید با یکی از این حسابهای کاربری محبوب در اینستاگرام ارتباط برقرار کرده و از او بخواهید تا تبلیغات شما را در پیج خودش قرار دهد. اگر ایدهای خوب برای تولید یک ویدئوی تبلیغاتی برای به اشتراکگذاری در IGTV به ذهن شما برسد، مطمئن باشید نظر مخاطبان را به خود جلب خواهید کرد. به عنوان مثال، اگر یک رستوران دارید، میتوانید یک ویدئو از سرآشپز خود در حال تهیهی غذا به اشتراک بگذارید.
این تحلیل به شما کمک میکند تا نقاط قوت و ضعف تبلیغات خود را شناسایی کرده و برای تبلیغات بعدی تصمیمات دقیقتری بگیرید. معیارهایی مانند نرخ کلیک، نرخ تبدیل و میزان تعامل مخاطبان باید بهطور دقیق پیگیری شوند تا تبلیغات شما به بهترین شکل بهینه شود. تحلیلها نشان میدهد که کسبوکارهایی که از بازاریابی چندکاناله استفاده میکنند، نرخ تعامل آنها تا ۳۰٪ افزایش مییابد.
با توجه به رقابت شدید شرکتها در این اینستاگرام برای جذب مخاطب و فروش، مهم است که این ترفند را جدی بگیرید. آمار نشان میدهد که 79درصد کاربران این رسانه اجتماعی روی تبلیغات کلیک میکنند تا اطلاعات بیشتری درباره یک برند یا محصول داشته باشند. این موضوع پتانسیل تبلیغات اینستاگرام برای افزایش تعامل و نرخ تبدیل را نشان میدهد.
اگر کاربری از محتوای شما ایرادی گرفت و بازخورد او درست بود، تشکر کرده و با او تعامل داشته باشید. تعصب و بحث بیهوده کردن تنها باعث دلسرد شدن و کاهش نرخ تعامل کاربران با پیج شما خواهد شد. اینستاگرام این امکان را به شما میدهد که سوالات بپرسید، نظرسنجیها را برگزار کنید و کاربران دیگر را در پستها و استوری اینستاگرام خود تگ کنید. برگزاری یک هدیه قطعاً سر و صدای زیادی آنلاین ایجاد خواهد کرد که به شما در افزایش دسترسی طبیعی اینستاگرام کمک میکند. بهتر است بدانید که افزایش این نرخ نیازمند یک برنامه و استراتژی میباشد .
{پیش فروشی و فروش مک…
|}یکی از مهمترین بخشهای شات کردن در اینستاگرام، تگ کردن صفحه مورد نظر است. بدون تگ کردن، مخاطبان نمیتوانند بهراحتی به صفحه معرفیشده دسترسی پیدا کنند. شاید کلیشهای به نظر برسد، اما اگر محصول شما عالی باشد، خودش تبلیغ خودش را میکند.
در تلگرام، ارسال محتوای متنی، ویدئویی و صوتی جذاب در کنار معرفی محصولات، کاربران را بیشتر درگیر خواهد کرد. ارسال نظرات مشتریان، ارائه پیشنهادهای ویژه و ارسال بهموقع پیامها میتواند باعث افزایش تعامل و فروش شود. اینستاگرام و تلگرام به دلایل متعددی از پلتفرمهای برتر برای فروش آنلاین محسوب میشوند.
سعی کنید شات را در زمانی منتشر کنید که مخاطبان بیشتری آنلاین هستند و احتمال دیده شدن بیشتر است. یکی از مهمترین کاربردهای کد UTM یا همان UTM Codes، استفاده از آنها در گوگل آنالیتیکس (Google analytics) است. با استفاده از این ابزار، میتوانید ترافیک ورودی به وبسایت خود را بهطور دقیق ردیابی و تحلیل کنید. این پارامتر برای تمایز بین نسخههای مختلف یک تبلیغ یا محتوای خاص استفاده میشود.
اینفلوئنسر به حسابهایی کاربری در فضای مجازی گفته میشود که تأثیرگذاری زیادی روی مخاطبان خود دارند. اینفلوئنسرها هم بر اساس تعداد فالوورها و هم بر اساس نوع فعالیتشان به دستههای مختلفی تقسیمبندی میشوند. شما به دنبال رسیدن به چه چیزی هستید؟ آیا میخواهید آگاهی از برند خود را بالا ببرید؟ یا اینکه میخواهید فروش خود را افزایش دهید؟ شاید هم میخواهید تعداد مخاطبان خود را بالا ببرید.
برای بهبود نرخ تبدیل، استفاده از ابزارهای تحلیلی و بازاریابی یکی ملزومات است. این ابزارها دادههای ارزشمندی را در اختیار شما قرار میدهند تا استراتژیهای خود را بهینه کنید. بهبود نرخ تبدیل پیجهای فروشگاههای اینستاگرامی یک فرآیند چند جانبه است که نیاز دارد شما به جزئیات مختلفی توجه کنید. در ادامهی این مطلب چند روش مؤثر برای بهبود نرخ تبدیل صفحات فروشگاهی اینستاگرام را بررسی خواهیم کرد تا به راحتی پیج خود را ارتقا دهید. در سالهای اخیر توجه بسیاری از افراد به سمت پردرآمدترین مشاغل فریلنسری جلب شده است.
شما باید بدانید که مخاطب هدف شما چه کسانی هستند، چه نیازها و خواسته هایی دارند و از چه شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. آشنایی با برند از اصلیترین اهداف کسب و کارهای نوپا است.به این ترتیب، شما میتوانید برند خود را به کاربران معرفی کرده و در این زمینه اطلاعرسانی کنید. ویدئوهایی که در فید اینستاگرام شما قرار میگیرند (مثل ۱۵ ثانیهی اول از ویدئوهای IGTV شما) به صورت پیشفرض، در حالت بیصدا قرار دارند و مخاطب باید حالت بیصدا را غیرفعال کند تا صدای آنها را بشنود. اگر بتوانید با افراد مطرح یا اینفلوئنسرها در حوزهی فعالیت خود مصاحبه کرده و آن را در IGTV به اشتراک بگذارید، تأثیر زیادی روی مخاطبان خود در اینستاگرام خواهید داشت. با فرض اینکه بودجهی مشخصی برای تبلیغات از طریق استوریهای اینستاگرام دارید و بنرهای خود را نیز طراحی کردهاید، گام بعدی ایجاد یک کمپین تبلیغات در استوریهای اینستاگرام است.
استفاده از راهکارهایی مانند نظرسنجی از مخاطبان، انتشار مطالب جذاب و کاربردی و انتشار منظم پست و استوری مسیر رشد پیج را در این پلتفرم برای شما هموار خواهد کرد. نظرسنجی از مخاطبان در استوریها یک روش ساده و کاربردی برای افزایش تعامل در اینستاگرام است. از طریق مطرح کردن سوالهای جذاب میتوانید فالوورهای خود را به شرکت در نظرسنجی ترغیب کنید.
برندهای مختلفی از این ابزار برای افزایش اثربخشی کمپینهای خود استفاده کردهاند و به نتایج درخشانی دست یافتهاند. اگر شما هم به دنبال افزایش ROI (نرخ بازگشت سرمایه)در تبلیغات دیجیتال خود هستید، کوکو بهترین گزینه برای شماست. برای بهرهمندی از امکانات کوکو، کافی است به وبسایت رسمی آن مراجعه کنید و ثبتنام نمایید. افزایش تعامل صفحه اینستاگرام سبب افزایش محبوبیت، فروش و اعتبار میشود و به شما کمک میکند تا مخاطبان پیج به صورت طبیعی رشد داشته باشند. یکی دیگر از راههای افزایش تعامل در اینستاگرام، استفاده از محتوای ویدئویی است. سادهترین روش درگیر کردن مخاطبان، استفاده از ابزار Question در استوری است.
اگر پستها و استوریهای شما جذاب و مفید نباشند، ممکن است علاقهای به فالو کردن شما پیدا نکنند. اگر چیزی را واقعاً دوست ندارید یا از آن استفاده نکردهاید، بهتر است آن را شات نکنید. مخاطبان خیلی زود متوجه میشوند که آیا معرفی شما واقعی است یا فقط یک تبلیغ معمولی. وقتش رسیده به چند نکته کلیدی بپردازیم که شاتهای شما حرفهایتر و مؤثرتر شوند. این نکات کمک میکنند هم تأثیر بیشتری روی مخاطبان داشته باشید و هم روابط بهتری با دیگر صفحات بسازید.
محتوای تولید شده توسط کاربر یکی از بهترین روش های تبلیغات در اینستاگرام است. اگر تعداد فالوورهای شما زیاد باشد، میتوانید با به چالش کشیدن آنها برای پست گذاشتن از طرف شما، از آنها برای افزایش آگاهی از برند خود استفاده کنید. به علاوه، شما میتوانید از مخاطبان خود بخواهید برای شما عکس بفرستند و از این عکسها در تولید استوریهای خود استفاده کنید. تحلیل نتایج پس از اجرای تبلیغ، از اساسیترین مراحل بهینه سازی تبلیغات بنری در اینستاگرام است.
در این صورت میتوانید ارتباط موثر و نزدیکتری با مخاطبان هدف برقرار کرده و کسب و کارتان را یک قدم به موفقیت نزدیک کنید. سوال کردن یکی از سادهترین راههای افزایش نرخ تعامل اینستاگرام است که در نهایت مخاطبان بیشتری جذب میکنید. سوال کردن از کاربران میتواند در قالب نظرسنجی استوری باشد که با استفاده از ابزارهای استوری به راحتی میتوانید آن را اجرا کنید.
تبلیغات اینفلوئنسری یکی از موثرترین روشهای تبلیغاتی در اینستاگرام است. اینفلوئنسرها با تاثیرگذاری خود میتوانند برند و محصولات شما را به فالوورهایشان معرفی کنند. این روش نه تنها به افزایش فروش کمک میکند بلکه آگاهی از برند شما را نیز افزایش میدهد.
مخاطبان زمان زیادی را در اینستاگرام میگذارند و انتخاب و حتی خرید محصولات را از طریق این شبکهی اجتماعی انجام میدهند. اما شاید بتوان گفت چگونگی حضور و کیفیت تولید محتوا است که حرف اول را در موفقیت کسبوکارها در این حوزه میزند. نکاتی که در این مقاله به آن اشاره شد ایدههایی برای افزایش تعامل کاربران با شما در شبکههای اجتماعی است.
در دنیای دیجیتال امروز، شبکههای اجتماعی به عنوان یکی از مهمترین و پرکاربردترین ابزارهای بازاریابی در نظر گرفته میشوند. در این میان، اینستاگرام به عنوان یکی از محبوبترین شبکههای اجتماعی با بیش از یک میلیارد کاربر فعال در ماه، به یک پلتفرم بسیار جذاب برای بازاریابان و کسبوکارها تبدیل شده است. یکی از مزایای اصلی اینستاگرام، تعامل بالای کاربران با محتوای این شبکه اجتماعی است. کاربران اینستاگرام معمولاً با محتوای برندهای مورد علاقه خود لایک، کامنت و اشتراک گذاری می کنند. این تعامل می تواند به کسب و کارها کمک کند تا با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند و وفاداری آنها را جلب کنند. افزایش فروش در اینستاگرام چالشی است که بسیاری از افراد با آن مواجه هستند.
از طرفی اگر پیج شما تازه تأسیس باشد و مخاطبان اعتماد کمی به آن داشته باشند معرفی توسط یک اینفلوئنسر مورد اطمینان مردم، حس اعتماد بیشتری را نسبت به پیج شما القا میکند. اغلب پیج هایی که قصد فروش محصولاتشان در اینستاگرام را دارند، تنها پست و استوری هایی را منتشر میکنند که در آن معرفی محصول و ویژگی های آن مانند قیمت و… است. اما برای افزایش نرخ تعامل باید محتواهای کاربردی هم برای مخاطبان تولید کرد.
انتخاب اینفلوئنسر مناسب با توجه به نوع کسب و کار و محصولات شما میتواند تاثیر بسزایی در موفقیت کمپین تبلیغاتی شما داشته باشد. برای به دست آوردن نرخ تبدیل بیشتر و ارزشمندتر، باید فالوورهای شبکه های اجتماعی خود را افزایش دهید. اطلاعات پست های شبکه اجتماعیتان را در وب سایت خود به اشتراک بگذارید.درباره شبکههای اجتماعی خود در وبلاگتان بنویسید. از تعدادی ازشبکه های اجتماعی مانند فیس بوک، توییتر و یوتیوب برای تبلیغ محتوای پست های شبکههای اجتماعی دیگر خود، مانند اینستاگرام استفاده کنید.
منبع