تبلیغات اینستاگرام گامی به سمت موفقیت تجاری2020-09-04

چگونه با 10 روش کسب و کار خود را با اینستاگرام توسعه دهیم؟

در کپشن به جای دادن اطلاعات خرید محصول، لینک دانلود اپلیکیشن یا آدرس وب‌سایت خود را به مخاطبین معرفی کنید. به این ترتیب می‌توانید آن‌ها را به فضای دیگری از فروشگاه خود ببرید که در آنجا با تصاویر و محصولات بیشتری مواجه می‌شوند. حالا شانس اینکه مشتری در مواجه با آن همه محصول یا خدمات خریدی انجام دهد بسیار بالاتر می‌رود. از طرفی، لینک خرید شما احتمالا در سایت یا اپلیکیشن شما قرار دارد و مشتری با قرار گرفتن در مقابل درگاه پرداخت بیشتر برای خرید راغب می‌شود.

شما به طور فعال با مخاطبان خود درگیر می شوید و مطالب را به فید اینستاگرام خود ارسال می کنید. تبلیغات در بخش ریلز به ‌صورت ویدئوهای کوتاه و سرگرم ‌کننده نمایش داده می‌شوند و به دلیل محبوبیت این بخش، به ‌سرعت توجه کاربران را جلب می‌کنند. اکنون که می‌دانید چگونه تبلیغات اینستاگرام را تنظیم کنید، بیایید نگاهی بیندازیم به چگونگی افزایش شانس موفقیت تبلیغات برای رسیدن به اهداف تبلیغاتی شما.

ما در این مطلب از کارینو قصد داریم شما را با راهنمای کامل تبلیغات در اینستاگرام آشنا کنیم. در بخش برنامه‌ریزی تبلیغات، می‌توانید روزها و زمان‌هایی که می‌خواهید تبلیغات شما اجرا شوند را انتخاب کنید. برای بودجه خود، یک بودجه روزانه یا کل زمان کمپین انتخاب کنید و حداکثر هزینه خود را وارد کنید. یک بودجه روزانه برای کمپین‌هایی مناسب است که تاریخ پایان دقیقی ندارند، در حالی که یک بودجه محدود برای تبلیغاتی که قرار است در یک زمان مشخص اجرا شوند، مفید است. اینستاگرام گزینه‌های هدف‌گذاری گسترده‌ای ارائه می‌دهد که به شما امکان می‌دهد به همان اندازه که می‌خواهید خاص باشید.

اینستاگرام یکی از پلتفرم‌های بسیار مؤثری است که همه کسب‌وکارهای اینترنتی باید در بازاریابی و فروش خود از آن استفاده کنند. در روشی دیگر می‌توانید از اینفلوئنسر مورد نظر خود بخواهید به شرکت یا فروشگاه شما بیاید و در محل فعالیت شما محتوای تبلیغاتی را تهیه کند. بدون شک این روش بسیار موثرتر خواهد بود زیرا نه‌تنها مخاطبین را به شکل بهتر و گسترده‌تری با فعالیت خود آشنا کرده‌اید بلکه با نشان دادن پایگاه فعالیت خود به نوعی در آن‌ها اعتماد هم ایجاد کرده‌اید.

به مشتریان دسترسی پیدا کنید و آنها را با تصاویر جغرافیایی مرتبط با مشاغل خود درگیر و سرگرم کنید. Geotagging همچنین به این معنی است که می‌توانید با فالوورهای خود در سراسر جهان در ارتباط باشید. استفاده از هشتگ‌ها آسان هستند و قواعدی دارند که با کمک آن به راحتی می‌توانید به بهتر دیده شدن پست‌هایتان کمک کنید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که حتماً مطالب هشتگ مارکتینگ چیست و هشتگ اینستاگرام چیست را بخوانید تا بهتر از آن در محتوای اینستاگرامی‌تان استفاده کنید. همچنین می‌توانید از کپشن پست‌های اینستاگرامی‌تان برای هدایت افراد به لینک واقع در بیوی اینستاگرام‌تان که می‌تواند لندینگ بلاگ یا خرید محصول‌تان باشد هم استفاده کنید.

همچنین شما می‌توانید برایی دریافت اطلاعات بیشتر با مشاوران نکسوس تماس حاصل فرمایید. در این مقاله راهنمای تبلیغات در اینستاگرام را ارائه دادیم و نکات کلیدی درباره راه‌اندازی کمپین‌های تبلیغاتی در این پلتفرم را بیان کردیم. تبلیغات اینستاگرامی مسیر مشخصی ندارند و لازم است برای هر کمپین استراتژی منحصر به فردی نوشته شود، ایده‌های متفاوتی ارائه شود و با روش‌هایی که شاید مشابه کمپین‌های قبلی نیستند، اجرا شود.

اینجاست که می توانید محتوای خود را بارگذاری کنید، کپی آگهی خود را بنویسید و آگهی خود را منتشر کنید. همچنین زمان مناسبی است تا برای اطمینان از بارگذاری دارایی های تبلیغات با اندازه صحیح ، به راهنمای اندازه گیری آگهی اینستاگرام نگاه دوم نیز داشته باشیم. به همین دلیل تمرکز بر استراتژی رسانه های اجتماعی که شامل هر دو تاکتیک طبیعی و پولی است بسیار مهم است.

اینستاگرام با بیش از 1.16 میلیارد مخاطب تبلیغاتی، دسترسی چشمگیری به برندها ارائه می‌دهد. همچنین دامنه بالقوه بازاریابی اینستاگرام در دو سال اخیر به‌میزان قابل‌توجهی و تا 76 میلیون نفر افزایش‌یافته است و در حدود 90 درصد از کاربران اینستاگرام حداقل یک تجارت را دنبال می‌کنند. نکته جالب اینجا است که در این میان، نه تنها فروشندگان محصولات مصرفی سود می‌برند، بلکه بیش از 36 درصد از تصمیم‌گیرندگان B2B هنگام تحقیق در مورد محصولات یا خدمات جدید از اینستاگرام استفاده می‌کنند. تبلیغات اینستاگرامی یعنی ایجاد و به اشتراک گذاشتن محتوای اسپانسر شده تو این پلتفرم برای رسیدن به یه جمعیت گسترده‌تر و هدفمندتر. برخلاف پست‌های عادی، این تبلیغات طوری طراحی شدن که به صورت نامحسوس تو فید، استوری‌ها یا صفحه Explore کاربران ظاهر بشن و تجربه کاربری رو مختل نکنن.

همچنین می‌توانید با استفاده از روش‌های رایگان در این شبکه ‌اجتماعی، یک استراتژی تبلیغات در اینستاگرام برای پیج خودتان، طراحی کنید. ما در ادامه این مقاله، به 20 روش اشاره کرده‌ایم که به شما در طراحی این استراتژی کمک خواهند کرد. اگر مایل به رونق و تبلیغات کسب‌و‌کار خودتان در اینستاگرام هستید، حتما تا انتهای مقاله با ما همراه شوید. سعی کنید اطلاعاتی که از هر کمپین به دست می‌آورید و آمار و ارقام هرکدام را بایگانی کنید تا در کمپین‌های بعدی از آن‌ها استفاده کنید و مقایسه انجام دهید.

اگر این اولین تبلیغ اینستاگرام شماست، باید یک مخاطب سفارشی برای نمایش محتوای خود به افراد مناسب انتخاب کنید. بر اساس اهداف اصلی کسب‌وکار خود یک هدف انتخاب کنید تا بیشترین بهره را از کمپین تبلیغاتی خود ببرید. آماده‌اید کمپین تبلیغاتی اینستاگرام خود را راه‌اندازی کنید؟ در اینجا یک راهنمای گام به گام برای ایجاد یک کمپین موفق در یکی از قوی‌ترین پلتفرم‌ها آورده شده است. علاوه بر این، آن‌ها دارای برچسب Sponsored برای نشان دادن اینکه تبلیغ هستند و ویژگی‌های اضافی مانند فراخوان به اقدام (CTAs)، تگ‌ها و لینک‌هایی برای هدایت مستقیم مخاطبان به صفحه کسب‌وکار شما هستند. این به این معنی است که شما مجبور نیستید تنها به لینک موجود در بیو اینستاگرام خود تکیه کنید. پس از انتشار تبلیغات در اینستاگرام، به مدت اجرای کمپین، عملکرد آن را ارزیابی کنید.

در این میان نقش شبکه اجتماعی اینستاگرام در ایران قابل چشم پوشی نیست؛ و شاید بتوان آن را در حال حاضر پر مخاطب ترین شبکه مجازی در کشور دانست. از این رو، تبلیغات در اینستاگرام و معرفی نام های تجاری اهمیت بسزایی در رشد تجاری کسب و کارها پیدا کرده است. اینستاگرام فرمت‌های تبلیغاتی مختلفی ارائه می‌کند که هرکدام به شما کمک می‌کنند تا به اهداف تجاری خاص خود برسید! مثلاً برای انتقال سادهٔ مفاهیم پیچیدهٔ تجاری می‌توانید از تبلیغات ویدئویی استفاده کنید. همچنین، استفاده از استوری اینستاگرام برای تعامل مستقیم با مخاطب کاربردی است.

    {
  • ویدئوها معمولاً جذابیت بیشتری دارن و به راحتی توجه کاربرا رو جلب می‌کنن.
  • |}
  • هنگامی که یک کاربر روی یک هشتگ کلیک می‌کند یا با استفاده از قسمت جستجوی اینستاگرام به دنبال آن می‌گردد، همه پست‌هایی که حاوی هشتگ مورد نظر هستند را مشاهده خواهد کرد.
  • {
  • UGC می تواند ارتباطات معنی داری با مشتریان بالقوه ایجاد کند و در عین حال آگاهی، اعتماد و دسترسی به برند را گسترش دهد.
  • |}
  • برخی از برندهای ایرانی هم بازدهی خوبی از تبلیغات اینستاگرامی خود به دست آورده‌اند، یکی از به یادماندنی‌ترین کمپین‌های تبلیغاتی در سال ۱۴۰۰ تبلیغات اینستاگرامی سایت ترب بود.
  • {
  • چه چیزی را تبلیغ می کنید؟ آیا این یک تبلیغ ماهانه است؟ ماه ایجاد شده را اضافه کنید.
  • |}
  • اینستاگرام اجازۀ درج بیش از یک لینک را در بیو اینستاگرامی به شما نخواهد داد؛ اما شما می‌توانید با کمک ابزارهای رایگانی مثل بهلینک، بیش از یک لینک را در بیوی خود درج کنید.

زمانی که قصد دارید محصولی را معرفی کنید یا مسابقه‌ای برگزار کنید، می‌توانید از این شمارش‌گر استفاده کنید. تنها کافی است هنگام منتشر ‌کردن استوری، این قابلیت را به آن اضافه کنید تا کاربرانتان فعالش کنند. توجه کنید که این هشتگ‌ها، باید با محتوای شما مربوط باشند و افزایش تعامل را بیان نکنند. اگر می‌خواهید در مورد هشتگ‌گذاری، اطلاعات بیشتری به دست آورید، پیشنهاد می‌کنیم دمبل‌تاک هشتگ‌گذاری و کپشن‌نویسی را در آپارات تماشا کنید.

در برخی از زمان‌ها مثل روزهای پربازدید یا تعطیلات، هزینه تبلیغات ممکن است بالاتر باشد. از ویژگی‌های هدف‌گذاری اینستاگرام مثل دموگرافیک، علایق و رفتارها برای پیدا کردن مخاطب هدف استفاده کنید. بسته به هدف، از قالب‌های تصویری، ویدئویی، کاروسل یا مجموعه‌ای استفاده کنید تا بهترین تاثیر رو داشته باشین. از رنگ‌ها، فونت‌ها و سبک‌هایی استفاده کنین که با تصویر کلی برندتون همخوانی داشته باشه. تبلیغات ریلز معمولاً کمتر از ۳۰ ثانیه هستن و با توجه به جذابیت بالای این فرمت، می‌تونین پیام‌های سریع و تأثیرگذاری رو منتقل کنین.

این تصاویر می‌توانند به همراه متن‌های کوتاه و قوی باشند که پیام تبلیغاتی را به کاربران منتقل کنند. با رعایت این نکات آموزش تبلیغ در اینستاگرام و استفاده هوشمندانه از دعوت به اقدام، تبلیغات خود را در اینستاگرام به شکلی موثرتری انجام دهید و به نتایج مطلوب دست یابید. اینستاگرام به شما اجازه می‌ده تبلیغاتتون رو در ساعات یا روزهایی که مخاطب هدفتون بیشترین فعالیت رو داره نمایش بدین. مثلاً اگه بدونین کاربرای شما بیشتر عصرها آنلاین هستن، می‌تونین تبلیغات رو طوری زمان‌بندی کنین که فقط تو این ساعات نمایش داده بشه. ویدئوها راهی عالی برای جذب مخاطبان هستن، چون همزمان از تصویر، صدا و حرکت استفاده می‌کنن. با این فرمت می‌تونین داستان برندتون رو تعریف کنین یا نحوه کار محصول رو نشون بدین.

ویرایش تصاویر در اینستاگرام

اگر تبلیغات شما به شکل ویدیو است، تبلیغات ریل یا استوری را انتخاب کنید، زیرا مخاطبان هنگام مرور این ویژگی‌های اینستاگرام انتظار ویدیو دارند. با این حال، ابتدا باید درک کنید که چشم‌انداز تبلیغاتی این پلتفرم چگونه در حال تغییر است. در این مقاله همه چیزهایی که باید درباره ایجاد، هدف‌گیری و بهینه‌سازی تبلیغات اینستاگرام بدانید را بررسی خواهیم کرد. محتوا باید توجه مخاطب را جلب کنند و پیام تبلیغاتی را به صورت واضح منتقل کنند. تبلیغات پاپ آپ یکی از انواع تبلیغات پنجره‌ای است که کاربر را از محتوای اصلی صفحه منحرف می‌کند و محتوای تبلیغاتی را نمایش می‌دهد. در این نوع تبلیغ، از تصاویر جذاب برای نمایش محصولات و خدمات استفاده می‌شود.

انواع محتواهایی که می‌توانید در اینستاگرام پست کنید چیست؟

برخی از آن‌ها شما را دنبال می‌کنند، برخی لایک و کامنت می‌گذارند و عده‌ای دیگر از پیجتان خارج می‌شوند. در کمپین‌های تبلیغات اینستاگرامی نباید همه تخم مرغ‌‌ها را در یک سبد چید. ممکن است لازم باید برای پیدا کردن بهترین روش تبلیغات، روش‌های مختلف را تست کنید و بازدهی هرکدام را بسنجید. به همین دلیل محتواهای ویدیویی جذابیت بیشتری برای آن‌ها دارد، به خصوص اگر جذاب باشد.

زمانی که مخاطبتان با پیج بدون محتوا روبه‌رو شود، قطعا بدون فالو کردن، از کنار آن می‌گذرد. به یاد داشته باشید که بهینه‌سازی تبلیغات یک فرایند مداوم است که نیاز به تحلیل دقیق و آزمایش مداوم دارد تا بتوانید در نهایت به بهترین عملکرد دست یابید. از استفاده از Instagram Ads Manager و هدف‌گذاری دقیق گرفته تا آزمایش A/B و تحلیل داده‌ها، هر یک از این تکنیک‌ها می‌توانند به شما کمک کنند تا تبلیغات خود را بهینه کرده و نتایج بهتری کسب کنید. می توانید هشتگ های مربوطه را برای جایگاه خود جستجو کنید یا از برنامه ای استفاده کنید که برای هر پست هشتگ ایجاد می کند. همچنین ارزش دارد که به هشتگ‌های ممنوعه یا هرزنامه‌هایی که هرزنامه تلقی می‌شوند، نگاهی بیندازید، زیرا می‌تواند به دسترسی حساب شما آسیب برساند.

به این روش، تکنیک یک سوم در عکاسی می‌گویند که بسیار مورد استفادۀ عکاسان و طراحان قرار می‌گیرد. خوشبختانه این روزها تکنولوژی تلفن‌های هوشمند و دوربین‌هایشان آنقدر پیشرفت کرده به اندازۀ یک دوربین عکاسی می‌تواند باکیفیت و عالی باشد. عکاسی عالی حالا دیگر فقط محدود به آن‌هایی که دوربین حرفه‌ای دارند محدود نمی‌شود. خود شما هم می‌توانید به‌راحتی و با رعایت چند نکته، عکاسی منحصربفردی داشته باشید و رشد فالوورهایتان را افزایش دهید. علاوه بر این، قوانین جدید اینستاگرام و الگوریتم آن به گونه‌ای تنظیم شده‌اند که به صورت خودکار فالوورهای فیک را پاک می‌کند.

شما همین نتایج را می‌توانید با استفاده از قابلیت‌های دیگر اینستاگرام به دست آورید. سپس می‌توانید بهترین این راه‌ها را که برای پیج شما مفید بوده‌اند، انتخاب کنید. در نهایت با آن‌ها، یک استراتژی تبلیغات در اینستاگرام برای پیجتان داشته باشید. برای مثال، شما زمانی که ریلزی به اشتراک می‌گذارید، ریلز شما وارد اکسپلور می‌شود.

به این نکتۀ مهم توجه کنید که کاربران اینستاگرام علاقه دارند که پست‌های منحصربفردی از برندها در اینستاگرام ببینند. سعی کنید فرهنگ برندتان را با تصویربرداری از سبک زندگی و پشت صحنۀ برندتان به نمایش بگذارید. سعی کنید وارد پلتفرم اینستاگرام بشوید و در آن گشتی بزنید، می‌توانید متوجه مدل تصاویری که گرفته و در اینستاگرام پست می‌شود بشوید.

اینستاگرام به برندها این امکان را می‌دهد تا از طریق استراتژی‌های تبلیغاتی خود، مشتریان جدید جذب کنند و از قدرت توصیه‌های دوستان بهره‌برداری کنند. این امر می‌تواند باعث ایجاد کمپین‌های تبلیغاتی مبتنی بر اشتراک‌گذاری محتوا و توصیه‌های اجتماعی شود. ایجاد محتوای جذاب و متفاوت که هم با اصول تبلیغاتی اینستاگرام همخوانی داشته باشد و هم نظر مخاطبان را جلب کند، کار ساده‌ای نیست.

Contact Us
https://appreview.ir/
Email: info@appreview.ir
Phone: 09145622900
, iran, iran

وقتی در مورد یکپارچگی برند صحبت می‌کنیم، مشخصاً منظورمان ویژگی‌های ظاهری آن نیست؛ شما می‌توانید در تمامی پست‌های اینستاگرام‌تان یک خط داستانی را دنبال کنید. مثلاً پست‌های صفحۀ اینستاگرام ردبول، همگی انگیزشی هستند و به داستان برند مرتبط‌اند. به محض اینکه در مورد شخصیت برندتان تصمیم گرفتید، محتواهایتان را بر همان اساس ایجاد و منتشر کنید. شما می‌توانید حتی در پست‌هایی که منتشر کردید رنگ‌های مختص به برندتان را درج کنید.

ممکن است از محتوای ارگانیک استفاده کنید یا تبلیغات پولی یا یک استراتژی ترکیبی، در هر حالت اینستاگرام راهی عالی برای ایجاد حضور بصری و نمایش شما است. اینستاگرام به عنوان یک پلتفرم، تعامل کاربران بسیار بیشتری نسبت به فیس بوک و توییتر ایجاد می‌کند. همین طور اگر هدف شما «افزایش فروش» باشد، باید پیج‌هایی را برای تبلیغات در نظر بگیرید که مخاطبان آن‌ها به محصولات و خدمات شما علاقه‌مند باشند.

مثلا یک روش متداول برای برندهای ایرانی این است که اسپانسر کلیپ طنز کمدین‌های اینستاگرامی شوند. بازیگران هم در ازای تأمین این هزینه، محصول را معرفی می‌کنند یا در طی ویدیو از آن استفاده می‌کنند و در کپشن هم تبلیغات انجام می‌دهند. یکی از ویژگی‌هایی که در آینده نزدیک به احتمال زیاد رشد خواهد کرد، محصولات مبتنی بر اشتراک‌گذاری است.

با کمک ریلز اینستاگرام می‌توانید ویدئوهای 15 ثانیه‌ای یا 30 ثانیه‌ای بگیرید. ریلز اینستاگرام صفحۀ اکسپلور مخصوص به خودش را دارد و این برایسازمان شما فرصتی بی‌نظیر است. برخی مناسبت‌ها در اینستاگرام Engagement بسیاری می‌گیرند؛ مثلاً روز زن، روز مادر و حتماً روز پدر.

هنگامی که یک کاربر روی یک هشتگ کلیک می‌کند یا با استفاده از قسمت جستجوی اینستاگرام به دنبال آن می‌گردد، همه پست‌هایی که حاوی هشتگ مورد نظر هستند را مشاهده خواهد کرد. این روش بسیار خوبی برای نشان دادن محتوا به افرادی است که شما را دنبال نمی‌کنند.علاوه بر استفاده از هشتگ‌های موجود، می‌توانید هشتگ یا هشتگ‌های مخصوص برند خود (Branded Hashtag) را نیز ایجاد کنید. چنین هشتگ‌هایی مظهر برند شما هستند و به دنبال‌کنندگانتان انگیزه می‌دهند تا تصاویری که متناسب با آن‌ها هستند را به اشتراک بگذارند. این روش بسیار خوبی برای تحریک کاربران به تولید محتوا و افزایش همکاری و تعامل محسوب می‌شود.

شرکت کنندگان تصویری از خود را با محصول شما یا چیزهای مرتبط با برند شما ارسال می‌کنند و سپس بهترین پست برنده است. اگر قصد دارید که بیشتر در معرض دید افراد قرار بگیرید از تعداد مناسبی از هشتگ‌ها استفاده کنید. درست است که هشتگ بیشتر به معنای بازدید بیشتر است و بازدید بیشتر به معنای دنبال کننده بیشتر است! اما با این حال، به خاطر داشته باشید که نباید کاربر را تحت الشعاع قرار دهید و یا آنها را خسته کنید. استفاده هوشمندانه از هشتگ‌ها علاوه بر اینکه منعکس کننده شخصیت یا نام تجاری شما هستند، ابزار و روشی قابل اعتماد برای طرفداران به صفحه شما است. می‌توانید هزاران مورد از هشتگ‌های محبوب و مشهور را پیدا کنید و از آنها استفاده نمایید.

{

۱. اهداف خود را تعیین کنید

|}

البته اینستاگرام فقط اجازۀ درج یک لینک در بیو اینستاگرام را می‌دهد اما با کمک ابزار بهلینک می‌توانید چند لینک در بیو اینستاگرام خود بگذارید و ترافیک اینستاگرام را به سمت وبسایت خود هدایت کنید. بهتر است کار تبلیغات پولی خود را با یکی از شرکت های قابل اعتماد و مطمئن مانند آژانس تبلیغات دیجیتال مگنت انجام دهید. چرا که تیم ما با تجربه چندین ساله ایی که در این زمینه دارد می تواند بهترین بازدهی را با هرینه مناسب انجام دهد.

شما می‌توانید از قابلیت ریلز، برای استراتژی تبلیغات اینستاگرام خودتان استفاده کنید. شما می‌توانید هنگام به‌اشتراک‌گذاری یک پست با مخاطبانتان، با استفاده از کپشن، با آن‌ها تعامل بیشتری برقرار کنید. داخل کپشن، می‌توانید در مورد محصولتان توضیح دهید یا یک داستان‌سرایی را در پیش بگیرید. به یاد داشته باشید که اولین جمله کپشن پست‌هایتان را جذاب بنویسید تا مخاطبانتان، برای خواندن ادامه کپشن مشتاق شوند. به این معنا که تبلیغات به طور اتوماتیک به افرادی که بیشترین احتمال تعامل با آن‌ها را دارند، نمایش داده می‌شود.

شما می‌توانید موقعیت مکانی کاربرانی که تبلیغ را می‌بینند و زمانی که تبلیغ نشان داده می‌شود را مدیریت کنید. توجه داشته باشید که ابزارها و تکنیک‌های مختلفی برای بهینه‌سازی تبلیغات در اینستاگرام وجود دارند که می‌توانند به شما کمک کنند تا کمپین‌های تبلیغاتی خود را به بهترین نحو مدیریت کنید. اینستاگرام یک پلتفرم بصری است، بنابراین محتوای بصری شما باید جذاب، باکیفیت و متناسب با پیام برند باشد. محتوای بصری اولین چیزی است که کاربران را جذب می‌کند، بنابراین باید روی عکس‌ها و ویدیوهای با کیفیت تمرکز کنید.

با استفاده از اینستاگرام به عنوان یک ابزار تبلیغاتی قوی، کسب و کارها می‌توانند آگاهی از برند خود را افزایش داده و بازار هدف خود را گسترش دهند. تبلیغات ویدیویی یکی از قدرتمندترین روش ها برای جذب مخاطبان در اینستاگرام است. مردم به طور طبیعی به تماشای ویدیوها علاقه دارند، مخصوصا اگر این ویدیوها کوتاه باشند. اگر به دنبال بهترین راه برای جلب توجه و درگیر کردن ذهن مخاطب با آگهی خود هستید، تبلیغات ویدیویی گزینه ای می باشد.

این کمپین‌ها هدایایی دارند که به افرادی که در مسابقه شرکت کرده‌اند یا همه پیج‌های اسپانسر را فالو کرده‌اند، تعلق می‌گیرد. این روش باید با دقت زیادی انجام شود، زیرا اگر مخاطبان به پیج شما علاقه‌ای نداشته باشند، بلافاصله بعد از پایان قرعه کشی شما را آنفالو می‌کنند و ریزش ناگهانی فالوورها را تجربه خواهید کرد. دسته اینستاگرام خود را در وب سایت، خبرنامه، فیس بوک، توییتر، تیک تاک یا کانال های دیگر تبلیغ کنید. با این حال، آنها به 15 ثانیه محدود می شوند، بنابراین اگر می خواهید یک کلیپ طولانی تر ارسال کنید، باید ویدیو را به بخش های 15 ثانیه ای تقسیم کنید. در اینجا برخی از بهترین روش ها برای استفاده از اینستاگرام برای رشد کسب و کار آورده شده است. دوربین‌های جدید و حتی اکثر تلفن‌های هوشمند این امکان را دارند که در یک فضا مربعی شکل عکس بگیرند.

جریان پلتفرمی است که در آن می‌توانید انواع تبلیغات در اینستاگرام از جمله تبلیغات بازدیدی، تعرفه‌ای و اینفلوئنسری را به‌راحتی اجرا کنید. این پلتفرم به شما این امکان را می‌دهد که به بیش از هزاران پیج دسترسی داشته باشید و با آن‌ها کمپین خود را بسازید. از ابتدا تا انتهای ساخت کمپین هم تیم پشتیبان جریان همواره در کنار شماست تا بتوانید عملکرد خوبی از تبلیغاتتان داشته باشید. بعد از اجرای کمپین، گزارشی از روند تبلیغات در پیج‌ها به شما داده خواهد شد تا در جریان زیروبم تبلیغات خود باشید. اگر پوشاک تولید می‌کنید، سراغ اینفلوئنسرهای حوزهٔ فشن بروید و لباس‌های خود را برای آن‌ها ارسال کنید. می‌توانید برای مخاطبانی که ازطریق آن‌ها محصول شما را خریداری می‌کنند، یک کد تخفیف در نظر بگیرید.

UGC می تواند ارتباطات معنی داری با مشتریان بالقوه ایجاد کند و در عین حال آگاهی، اعتماد و دسترسی به برند را گسترش دهد. اینفلوئنسرهایی با مخاطبان زیاد یا درگیر می توانند به افزایش دسترسی شرکت شما کمک کنند. برخلاف توییتر یا فیس بوک که بستری برای بکار بردن هوشمندانه لغات است، در اینستاگرام همه‌چیز در مورد تصویر است. اینستاگرام توانایی عمیقی در به نمایش گذاشتن تصاویر شگفت انگیز در مورد هر چیزی که می‌توانید تصور کنید است.

با استفاده از ویدیوهای خلاقانه و جذاب، پیام خود را به طور بهتری انتقال دهید. یکی از مهم‌ترین مراحل اجرای تبلیغات اینستاگرامی، تحلیل و ارزیابی عملکرد کمپینه. این کار به شما کمک می‌کنه متوجه بشین چه چیزی جواب داده و چه چیزی نیاز به بهبود داره. به‌اشتراک‌گذاری محتوای باکیفیت و دانستن اصول آن، مهم است؛ اما نباید تعامل با مخاطبانتان را از یاد ببرید.

{تعمیرات لپ تاپ|لپ تاپ} https://appreview.ir/
اینستاگرام و تبلیغات هدفمند